Er zijn 442 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
wo nov 27, 2013 5:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Accu Stilo's

Er is er nog een verschil in accu's per Stilo versie? Ja dat wel...voor jou Stilo zal er een wat kleinere in gaan...alles is leverbaar...maar om even een indruk te krijgen in de prijs van deze accu...dit is de duurste voor de Stilo...de andere versies zullen dus allemaal wat goedkoper zijn... :o ;)
door Mark
wo jan 29, 2014 3:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] "Geheimen van de stilo"

schumi ik kon niet een goede categorie vinden waar dit te plaatsen dus misschien dat jij dit topic kan verplaatsen naar een goede categorie indien nodig? Welke geheimen heeft de stilo die de meesten niet weten? Als je de unlockknop op je afstandbediening ingedrukt houd dan gaan je ramen ook omlaag,...
door yellowstilo
wo jan 29, 2014 4:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: km stand

Vroeg me altijd al af, wat als je een nieuwe motor in je auto plaatst? Mag je dan de KM stand doen die die motor gelopen heeft, of moet nog steeds de KM stand die je auto totaal gelopen heeft? De km stand die de auto heeft gelopen is bepalend, deze wordt ook regelmatig geregistreerd in de NAP. De k...
door retrodd
do jan 30, 2014 11:34 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: "Geheimen van de stilo"

longtimeago schreef:Leuk topic trouwens! Ik kwam pas achter mijn 'koelkastje' tijdens de photo meeting... Toen wees iemand van de club er op, haha
graag gedaan.
weet het nog goed "oh ik heb een gebruiksaanwijzing voor mijn radio''
door Thenu
wo feb 05, 2014 11:09 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

En de HOW-TO gaat over

Afbeelding



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :lol: :lol: :D :D :D :lol: :lol: :lol: ;)
door Thenu
wo feb 12, 2014 4:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Potverdorie Tim is ie gewoon Potverdorie, potverdorie vergeten te zeggen. Potverdorie zeg. :lol:
door Thenu
vr feb 14, 2014 3:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Formule 1

Dus dan moet die V12 eerst eruit?
door retrodd
ma feb 17, 2014 10:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vocht in koplamp en achterlicht

neem aan dat je stadslicht bedoeld, dimlicht is namelijk ''vol licht''.
maar gewoon je licht schakelaar helemaal aan (derde stand).
dus dimlicht (vol licht), geen groot licht he ;) :mrgreen: :mrgreen:
het is zo wie zo veiliger altijd met licht aan te rijden, je lampen slijten toch niet hard.