Er zijn 18 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
za feb 01, 2014 8:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aansluiten trekhaak

Ik heb bij mij ook zelf de trekhaak geplaatst en aangesloten De draden heb ik gewoon voor de stekker van de achterlichten afgetakt. heb er nu al een paar keer een trailer mee getrokken en dat ging prima Oke dank je wel :thumbup: Je wordt er nml niet wijzer van op internet pagina,s van die trekhaak ...
door kaasjager
za feb 01, 2014 9:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aansluiten trekhaak

Ik heb bij mij ook zelf de trekhaak geplaatst en aangesloten De draden heb ik gewoon voor de stekker van de achterlichten afgetakt. heb er nu al een paar keer een trailer mee getrokken en dat ging prima Oke dank je wel :thumbup: Je wordt er nml niet wijzer van op internet pagina,s van die trekhaak ...
door kaasjager
zo feb 02, 2014 6:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aansluiten trekhaak

Top om te horen.
Trekhaak zelf plaatsen is ook zo gedaan.
Wel even goed de plaatsen voor de gaten aftekenen.
Succes!
door Hiltjo
zo feb 09, 2014 4:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fotoshoot Muiderslot

Ik kom ook met tom en ik rij wel met mn eigen stiloooo
door Leen
ma feb 10, 2014 8:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: voorstellen

Dag Pulito, Volgens opgave heeft bartje nu 190 pk in de motor ipv 170 en 250 Nm ipv 230. Kon hem op de rolbank (vermogen aan de wielen) zetten, maar daar heb ik toen vanaf gezien omdat het verlies van motor/aan de wielen niet bekend is. Het verschil is duidelijk merkbaar, trekt nu sneller door de ve...
door Schumi
ma feb 10, 2014 9:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: voorstellen

Dag Pulito, Volgens opgave heeft bartje nu 190 pk in de motor ipv 170 en 250 Nm ipv 230. Kon hem op de rolbank (vermogen aan de wielen) zetten, maar daar heb ik toen vanaf gezien omdat het verlies van motor/aan de wielen niet bekend is. Het verschil is duidelijk merkbaar, trekt nu sneller door de v...
door Schumi
za feb 15, 2014 6:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Dat heb je potverdorie knap gedaan Rein.... :clap:
door Thenu
ma feb 17, 2014 10:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: RetroDD voorstellen

Schumi schreef:
Andreas schreef:
Schumi schreef:Dat klop...!!! :thumbup: misschien beter om hiervoor naar een ander topic te gaan...dit is tenslotte een "voorstel" topic ;)
Dat zeg ik toch ook al in mijn bericht :P
Ooo ja....ik was te snel... :lol: :thumbup:
Dat krijg je ervan Arthur, als je 30 PK meer hebt dan de rest ;)