Er zijn 18 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
wo feb 19, 2014 5:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

cees26 schreef:potverdorie, wat is het toch heerlijk om met een Stilo over de Autobahn te gaan !!
Dat is potverdorie best nog wel gevaarlijk met al die benzine voor de FSC aan boord... :lol: :lol: :lol:
door Schumi
vr mar 21, 2014 1:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Formule 1

Als Ayrton Senna nog leefde, was hij vandaag 54 jaar oud geworden. De Braziliaan kwam echter bijna twintig jaar geleden om het leven. De autosport, en eigenlijk de wereld, is hem niet vergeten. Dag Ayrton, 54 jaar geleden, alweer. In dat ziekenhuis in Sao Paulo wist toen niemand wat voor legendarisc...
door jeroen180
za mar 14, 2015 8:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Quickpoint Bleiswijk - Op bezoek bij Schumi

Hi All, Als trotse eigenaar ben ik voorbereid via dit forum op nalooppunten van de abarth. Daarnaast moest deze nog even uitgelezen. Dit heb ik bij een van onze "quickpoints" gedaan in bleiswijk. Aangezien ik uit rotterdam naar boskoop rij kom ik er praktisch langs. We hebben de algemene s...
door kaasjager
wo dec 23, 2015 5:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Doe het zelf garage Flevoland

Beste leden, Vandaag ben ik bij een doe het zelf garage in Dronten geweest. Hier kan je vrijwel alles aan je auto doen. Er zijn bruggen, las apparaten, banden (de)montage en balanceer apparatuur, uitlijn apparatuur en nog veel meer. Dus misschien een tip voor mensen die in de omgeving wat aan hun au...
door EntonoX
di apr 05, 2016 12:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: foutmelding motorkapvergrendeling

In dit topic, hebben ze hetzelfde probleem; http://www.fiatforum.com/stilo/254588-bonnet-open-error-message-earth-bc-pin.html Hun hebben als oplossing daar om pin 24 van connector B op de bodycomputer (zekeringenkast aan de binnenkant van de auto) aan massa te leggen. Een andere manier is; - Stel vi...
door MaxAuto
di mei 17, 2016 10:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Remmen

Schumi schreef:Eigenwijs Mike... ;)
Niks eigenwijs. Leren en doorzettingsvermogen.