Er zijn 15 resultaten gevonden

Terug

door Ecniv
ma aug 17, 2015 1:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Zeg, zou een radio van lightinthebox ofzo ook passen? Wat de radio's die ik hier zo zie zijn nog best prijzig naar mijn mening. ;) Alles zal passen dat is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van het juiste DIN frame vinden ;) Het is echter wel zo dat je geheid tegen andere (functionele) problem...
door Ecniv
di okt 06, 2015 8:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Zoiets?? ;) https://www.conrad.nl/nl/navilock-nl-69atsma-3m-gps-ontvanger-378865.html?WT.mc_id=gshop&gclid=COeHqua8rsgCFYGx2wodjZUPbA&WT.srch=1 Wat betreft de Fascia plate het frame en de adapter kan je daar inderdaad bestellen als je geinterresseerd bent in de stuurwieladapter die ze daar h...
door cees26
wo nov 04, 2015 9:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Korte melding: 'Engine failure' 'Stop Engine'.

Wellicht de Stilo eens uit te laten lezen bij een quick point ? (gratis voor donerende leden).
door kaasjager
wo nov 04, 2015 9:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Korte melding: 'Engine failure' 'Stop Engine'.

Settler11 schreef:
cees26 schreef:Wellicht de Stilo eens uit te laten lezen bij een quick point ? (gratis voor donerende leden).
Dag Cees,

En waar vind ik 1 van deze quick point? :)
http://fiatstiloclub.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=2376
door Schumi
za dec 26, 2015 4:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise Control werkt niet.

Goedendag, Mijn Stilo had vanaf de aankoop al geen werkende Cruise control dus de oorzaak is nog onbekend. Maar nu wil ik toch eens weten of die, redelijk makkelijk, gemaakt kan worden want ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Kan het een switch, kabel of een apparaatje zijn wat even eruit/erin ...
door dennis12354
zo dec 27, 2015 5:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise Control werkt niet.

MES staat voor Multi ECU Scan, is een uitleestool voor Fiat.
Als donerend lid kun je naar een Quick Point om daar dan je cruise control opnieuw in te leren.
door mark-abarth24
do mar 24, 2016 7:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Sport einddemper meer performance/verbruik?

Ik zou dan op een gebruikte gaan zoeken. Van remus en sebring passen op elk type stilo uit ervaring. Deze ervaring heb ik 10 jaar geleden opgedaan. Toen is me demper van me 1,6 naar me abarth gegaan. Dat heb ik toendertijd met de Fiat garage uitgezocht.

Mvg Mark
door Schumi
wo jul 06, 2016 9:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Giro di Kika 2017

http://i67.tinypic.com/2ev6ut0.jpg Hallo allemaal, Van 25 tot en met 30 juni 2017 ga ik fietsen in Noord-Italië voor KiKa 995 km en 16.000 hoogtemeters !!! en Arthur (Schumi) gaat mij hierbij ondersteunen. En dat alles voor 95% kans op genezing in 2025! Hiervoor is veel geld nodig. Daarom wordt aan...
door dennis12354
vr mar 03, 2017 9:59 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Alfa Romeo Mito velgen, past dat?

Je velg staat dan 3 a 4 mm naar buiten.

Houdt er dan rekening mee dat je band niet schaaft aan het zijscherm en dat je wiellagers anders belast worden waardoor je wiellagers sneller slijten / eerder kapot gaan.
door Groschl
za jun 03, 2017 7:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Te koop Fiat Stilo Abarth 2002

Je hebt 'm nu bijna een jaar te koop staan. Staat die alleen hier? Anders is het hoog tijd om 'm ergens ook aan te bieden. :) Ja, staat alleen hier te koop, de Abarth moet niet weg namelijk. Uiteraard vind ik nog altijd dat zulke auto's niet moeten stilstaan vandaar dat ik hoop dat ie naar een echt...