Er zijn 9 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
za jun 01, 2013 11:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Potverdorie...!!! heb ik een trouw auto besteld...komt hij voor rijden... en wie denk je dat deze bestuurd :o :o :o :lol:
Afbeelding
door Jannick
do okt 02, 2014 10:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wat luisteren jullie eigenlijk?!

Zelf veel slamfm maar voor de lange ritte is een hardstyle plaatje nooit weg! :thumbup:
door Schumi
do mar 05, 2015 10:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fout op schakelsensor 5e versnelling?

Vandaag de SeleSpeed uitgelezen van de Stilo Abarth van ShazzaItjoe..... Er stond een fout melding in: P1773 Electropomp SeleSpeed Ik heb de fout gewist...toen de pomp druk gecontroleerd...ook tijdens het schakelen....bleef tussen de 42 en 51 bar genereren. En toen de Zelfregeling einde lijn/ servic...
door @N@ND@B@RTH
vr mar 06, 2015 5:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fout op schakelsensor 5e versnelling?

Vandaag de SeleSpeed uitgelezen van de Stilo Abarth van ShazzaItjoe..... Er stond een fout melding in: P1773 Electropomp SeleSpeed Ik heb de fout gewist...toen de pomp druk gecontroleerd...ook tijdens het schakelen....bleef tussen de 42 en 51 bar genereren. En toen de Zelfregeling einde lijn/ servi...
door Astrid1987
vr jul 08, 2016 9:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eventueel meeting in Brabant?

Opzet/dagindeling 11:30 uur verzamelen parkeerplaats Ravelijn Wijkse Poort aan de Tramhaven in Heusden (gem. Heusden) 12:30 uur bakske koffie op terrasje en bij slecht weer ergens binnen. Heusden is een erg leuke, mooie en gezellige vestingstad Rond 13:00/14:00 (mini) Tour de Brabant Van - Heusden ...
door cees26
ma jul 25, 2016 9:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

mike-gld schreef:mocht het doorgaan dan ben ik er zeker bij!
het gaat door, Mike. Ik zet je op de lijst. Toppie