Er zijn 54 resultaten gevonden

Terug

door djacco
zo jun 28, 2015 7:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Even geleden al weer mijn roestige achteras aangepakt. Op de brug gezet en de staalborstel er op, daarna in de hamerrite en hij ziet er weer fris uit :D
AfbeeldingAfbeelding
door djacco
zo jun 28, 2015 7:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

En vandaag op zandvoort een nieuwe nummerplaathouder gemonteerd ( ik was niet de enige ;) )
Afbeelding
door djacco
zo jul 26, 2015 5:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Vandaag oliebeurtje gedaan, nieuwe Oliefilter (bosch) en olie 5W30 (valvoline) en gelijk ook nieuwe bougies :-)
Dawid dank voor de gezelligheid en de hulp !
door dennis12354
za jan 23, 2016 2:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Radio gaat niet aan en uit met de auto

Hoi. Marten, dit ligt aan de instellingen van de radio.

Druk een lange tijd op menu.

Via het klikken op menu kom je op een menu waarin de automatische inschakeling staat. Via de links / rechts is dan te kiezen voor automatische inschakeling.
door Ecniv
za jan 23, 2016 4:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Radio gaat niet aan en uit met de auto

Voor het linker bedieningpaneel moet de airbag er af dus eerst voor half uur de accu er af en dan pas gaan klussen ;)

Er zitter achter het stuur een paar schroeven die als je die eruit draait zou de airbag los moeten komen, hierna wijst het zich vanzelf :thumbup:
door djacco
za feb 13, 2016 5:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Deze week mijn keerring van de vooras vervangen met een vriend van me (wederom super bedankt!). De as ging er lastig uit de borgring hield hem tegen en trekken ging niet dus schroevendraaier als hefboom gebruikt. Keerring ging er redelijk makkelijk in, eerst rustig kloppen en daarna in de werkbank e...
door djacco
zo feb 21, 2016 9:19 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Motor houd in

Kan echt van alles zijn (bijv gasklephuis vies, bougies, of iets elektronisch) , je moet dus eerst uitlezen en dan kan je meteen een proxi alignment doen.
door djacco
vr feb 26, 2016 8:15 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Weer door de APK, nu besluiten wat de volgende klus wordt... 1) Airco condensor vervangen (en evt pomp reviseren) 2) Subframe voor vervangen door minder roestig exemplaar (en gelijk draagarmen doen) 3) parkeersensoren inbouwen 4) lifters schoonmaken (en ook kleppen stellen) 5) uitlaat vervangen door...
door djacco
vr feb 26, 2016 7:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Haha maar 1 is waarschijnlijk het duurste en optie 6 is effe niks doen :D
verdere reacties graag via pm dan blijft deze post schoon
door Ecniv
ma mar 07, 2016 11:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Antenne vervangen

Wat Drunzy al zegt; dat moet gewoon kunnen, ik zou wat je mist gewoon van de sloop halen en dat erop zetten.

Wellicht dat je wat aansluitingen door moet solderen maar behalve dat dat even op een rot plek zit moet het makkelijk te doen zijn :thumbup: