Er zijn 19 resultaten gevonden

Terug

door djacco
ma jul 28, 2014 5:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

INSTRUMENTEN CLUSTER Omdat het best vervelend rijdt als je niet weet hoe hard je gaat of hoeveel benzine je nog hebt heb ik vervolgens besloten om op zoek te gaan naar een vervangend cluster om te zien of daarmee mijn problemen opgelost zouden zijn. Bij een sloper een cluster gevonden deze ingebouw...
door Schumi
wo feb 03, 2016 8:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Zal mij even voorstellen

Dit is alleen een voorstel topic :o verzoek om alle andere onderwerpen elders op het forum te posten...dit houd het forum overzichtelijk voor iedereen ;)
door Schumi
do apr 21, 2016 12:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rem zuiger achter muur vast Help !!

Achterstallig onderhoud.....je moet gewoon altijd optijd je remblokken vervangen.....en niet wachten tot dat je remklauw vast gaat zitten...en zo dus met veel meer ellende komt te zitten.
door EntonoX
wo jul 27, 2016 9:15 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Contact sleutel en sleutel aangelegenheden

Voor een ieder die problemen heeft met de afstandbediening (lampje knippert als je knopje indrukt maar er gebeurd niets) dan zou een oplossing kunnen zijn om je afstandsbediening opnieuw in te leren. Helaas wil het soms gebeuren dat de afstandsbediening en de auto elkaar niet meer begrijpen en dat m...
door rlulofs
ma jan 08, 2018 11:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Startmotor die blokkeert

Dit heb ik zelf ook gehad.
Wat bij mij het probleem opgelost heeft is.
Maak alle contactpunten schoon van de kabels vooral die rode + kabel van de startmotor en schuur ze schoon.
En alle massa kabels schoon maken bij de accu
door Schumi
ma jan 08, 2018 4:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Startmotor die blokkeert

Ruil-startmotor doet vaak wonderen :thumbup:
door cees26
di jan 30, 2018 2:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

1e lustrum feest FSC

De datum voor het lustrumfeest van FSC is bekend: houdt zaterdag 5 mei vrij ! Het hoe of wat deze dag ingevuld gaat worden is 'under construction', graag willen wij eerst weten hoevelen er die dag meevieren. Hiertoe verzoek ik jullie de aanwezigheid kenbaar te maken via een pb aan Cees26. Wij hanter...
door cees26
zo mar 18, 2018 12:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: 1e lustrum feest FSC

Heren, dames. In verband met de non-belangstelling tot het bijwonen van het lustrumfeest van FSC, is besloten de datum van het te houden feest, te verplaatsen naar zaterdag 8 september 2018 !! Derhalve verzoek ik jullie -behoudens degenen die zich reeds hebben opgeven c.q. de gevraagde entree hebben...
door japioo
di mar 27, 2018 3:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ECU vervangen/verplaatsen

Zo zit ie lekker hoor Matthijs.