Er zijn 27 resultaten gevonden

Terug

door Stefan ariesen
do jan 26, 2017 11:14 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Interesse peiling onderdelen Brazilië

Interesse peiling voor onderdelen uit Brazilië Damens en heren ik heb mischien een weg gevonden om onderdelen te kunnen krijgen van uit Brazilië eerst dacht ik het lekker voor me zelf te houden haha want ja dan ben ik de enigste in NL maarja is ook wel leuk om dit te gunnen aan je mede stilo fanaten...
door Stefan ariesen
vr jan 27, 2017 4:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Stefan Ariesen

Makennatuurlijk alleen kreeg net van de garage bericht dat het 3500 kost vind dat eerlijk gezecht niet schappelijk en ook niet aannemelijk dus we gaan zelf kijken
door Stefan ariesen
zo jan 29, 2017 10:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Stefan Ariesen

En natuurlijk blijven we ook gewoon nog door investeren vorige week koni verstelbare schokdempers gekocht met verlagings veren ! Ben bezig om een strakke achterklep te kopen met bumper voor kenteken plaatje ! Als ik de schokdempers er onder ga zetten dan vernieuw ik gelijk alle rubbers en lagers die...
door Stefan ariesen
wo feb 01, 2017 8:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Stefan Ariesen

Het is met een sisser afgelopen wat een laggertje zeg drukbol was gewoon los gelopen en de garage rekende hier effe 3500 voor wat een grap haha

Maar goed met goede hulp van Dennis zeer dankbaar voor topper rij ik weer lekker rond in me abarthje helemaal happy
door Stefan ariesen
ma feb 13, 2017 7:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Brembo set van alfa 166 ?? Past dat op stilo

Zoals de titel zegt past een brembo set van alfa 166 op een stilo of moet je adapters laten maken
door Stefan ariesen
ma feb 27, 2017 10:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Zeer nette interieur set moet er van af €150 euro

Zeer nette bekleding set helemaal compleet alleen nog niet van alles foto's ! Dus gaat om voorstoelen ,achterbank , deurpanelen voor en achter , armsteun . Zijn afkomstig van een stilo abarth maar passen op meerdere uitvoeringen ! De auto had nog maar 100.000 kilometers gelopen en interieur dus wein...
door Stefan ariesen
wo mar 01, 2017 1:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Concorso Italiano 21.5.'17

Ik ga ook mee en me meisje dat weet ik nog niet