Er zijn 4 resultaten gevonden

Terug

door Timothyy17
di mar 01, 2016 7:48 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Mijn eerste Stilo

Hier is die dan! Mijn eerste auto. Heb deze van mijn oude baas kunnen overkopen. Was van zijn zusje geweest, die gebruikte hem niet meer en deed hem weg. Hij heeft voor een lange tijd stil gestaan, dat is ook wel aan de kilometer stand te zien. Er staan momenteel net 60.000 km op de teller. Toen ik ...
door Timothyy17
di jun 07, 2016 7:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn eerste Stilo

Kleine Update aangezien dit al weer een tijdje geleden is. (vanwege te weinig tijd omdat je eindexamen doet haha) Inmiddels heb ik een setje sportvelgen kunnen bemachtigen. Zijn niet de mooiste velgen maar het kan ermee door. Heb verder ook nog sideskirts liggen, heb alleen de tijd nog niet gehad om...
door Timothyy17
ma jul 04, 2016 7:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn eerste Stilo

Update! Na enkele weken hobbyen en het nodige uren doorbrengen in en rond de auto, heb ik deze toch bijna zo goed als af gekregen. Hieronder de auto van hoe ik hem gekocht heb, en hoe deze nu is; image-2016-07-04.jpg Ik heb de volgende dingen aangepast aan de auto; * Abarth Velgen * Sideskirts * Dev...
door Timothyy17
za nov 26, 2016 8:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn eerste Stilo

Alright, Na een lange tijd geen update te kunnen geven (Mijn excuses hiervoor), is het weer tijd voor een Update. In de afgelopen tijd heb ik wat dingen kunnen aanpassen aan de stilo. Zo heb ik er een zelfgemaakte einddemper opgezet; http://i66.tinypic.com/20igl07.jpg Verder heb ik een after-market ...