Er zijn 250 resultaten gevonden

Terug

door dennis12354
zo feb 23, 2014 11:45 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: verwijderen deurpaneel

plastic plaat van de deur verwijderen is niet lastig, heb helaas nu even niet de tijd om daarvan foto's te maken. ik geloof dat er 1 schroef zit onder je raamschakelaar (niet vergeten af te koppelen) ik geloof dat er 1 schroef zit onder je arm rust gedeelte ik geloof dat er 2 schroeven zitten bij je...
door NickKolen
di jul 19, 2016 12:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eventueel meeting in Brabant?

ik ga proberen vrij te krijgen! je hoort nog van me :p
door fiatstilofanatic
di jul 19, 2016 1:25 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Xenon algemeen

Vroeger had je inderdaad veel auto's met niet helder glas van de lampen. De lampen van de fiat kunnen wel met xenon. Je kan ook orginele xenon erin namelijk. Tevens hebben we ook koplampsproeiers wat bij auto's vanaf 2006 verplicht is icl Xenon. Merk: Pilot is beste icl garantie. Andere merken zijn ...
door Drunzy
wo jul 20, 2016 9:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn 2de Stilo

Nou de 3de Stilo is opkomst deze keer een Stilo Abarth :D heb dan de 3 types allemaal gehad :lol: misschien komt hij sommige mensen bekend voor want ja een goede Abarth vindt je natuurlijk bij Mike :lol: kan niet wachten tot het zover is :lol: http://i172.photobucket.com/albums/w22/drunzy/13728966_1...
door mike-gld
ma jul 25, 2016 12:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

mocht het doorgaan dan ben ik er zeker bij!
door cees26
ma jul 25, 2016 9:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

mike-gld schreef:mocht het doorgaan dan ben ik er zeker bij!
het gaat door, Mike. Ik zet je op de lijst. Toppie
door kaasjager
ma aug 08, 2016 6:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aansteker mid console abarth geen stroom

Zekering kan je in het instructieboekje vinden
door mike-gld
wo aug 10, 2016 5:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

Dat zekerweten. ik hoop vrijdag te kunnen zeggen of ik erbij ben of niet :) Ik hoop dat de auto deze week gemaakt is,dan ben ik er uiteraard vooralsnog bij :) Geen probleem, zorg er aub wel voor dat we uiterst de 19e in iedersgeval weten of je aanwezig bent of niet zo komen we niey voor verassingen ...
door fiatstilofanatic
do aug 11, 2016 1:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gps tracker

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress http://s.aliexpress.com/2uy2UvMJ Duurt wel 2 weken ofzo voor het er is Simkaartje erin met 10 euro erop en je kan langer als jaar gebruiken Kost elke keer 0.10 euro ongeveer ligt eraan wat precies de sms kosten zijn van de provider Je sms't naar ding en nr...