Er zijn 402 resultaten gevonden

Terug

door cees26
vr jul 22, 2016 9:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Zaterdag 8 oktober verzamelen we tussen 09.30 en 10.00 uur bij 'Zuideinde', Maaiensteeg 1 8355 CC te Giethoorn. Om 10.00 uur worden we ontvangen met 2x koffie en appelgebak ! Om 10.30 uur vertrekt de rondvaartboot, voor een rondvaart die 1 uur 15 min. duurt. Na terugkomst kunnen jullie Giethoorn op ...
door mike-gld
ma jul 25, 2016 12:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

mocht het doorgaan dan ben ik er zeker bij!
door cees26
ma jul 25, 2016 9:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

mike-gld schreef:mocht het doorgaan dan ben ik er zeker bij!
het gaat door, Mike. Ik zet je op de lijst. Toppie
door Dee01
wo jul 27, 2016 10:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

Mikester schreef:gaat dit nog door..?
Jazekers, deze meeting gaat hoe dan ook door :D
door izbram
ma aug 15, 2016 3:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Hey

Hallo,

Ik ben Bram, 21 jaar en woon in Landgraaf. Heb altijd een fiat punto sporting gereden en ben nu overgestapt naar een fiat stilo Abarth.

Afbeelding
door Samir
vr aug 19, 2016 10:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Eerste auto eerste Stilo

H1allo mijn naam is samir , mijn vrienden noemen me sam dus zo mogen jullie me ook wel noemen, ben 23 jaar en volg de opleiding HBO Docent wiskunde ik heb vandaag mijn aller eerste auto gehaald en het is een fiat stilo. Iedereen was er zeer negatief over in mijn omgeving maar ik vind de auto sinds m...
door cees26
za aug 20, 2016 7:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2016] Mini meeting Brabant

FSC'ers, Zojuist terug van de mini meeting. Het weer was perfect, het verzamelpunt was perfect, het dorp(je) Heusden was perfect, de rondrit was perfect, de aanwezigen waren perfect, de BBQ was zo mogelijk beter en de organisatie : Hulde met een hoofdletter ! Het was gewoon leuk om vanaf de A9 met 2...
door Dee01
za aug 20, 2016 10:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Het verslagje van cees zegt eigenlijk al meer dan genoeg, we waren met 6 stilos en 8 personen, desondanks wel een goeie en gezellige dag gehad! wij zullen vaker te zien zijn bij een meeting, ivm mijn hudige situatie op het werk is het even lastig om op lange termein iets toe te kunnen zeggen, we gaa...
door cees26
zo aug 21, 2016 10:48 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

In de wandelgangen hoorde ik, om hier een jaarlijks evenement van te maken ! Ik zeg, doen !!!!