Er zijn 9 resultaten gevonden

Terug

door steffen.meijer
ma sep 12, 2016 8:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Multi ECU scan

nog een reactie van multiecuscan zelf. dat maakt meer duidelijk: Hi,   If you can connect to engine ECU, but cannot connect to Body Computer, Dashboard, Service then the problem is in the ELM interface. It is either a very old type of ELM or it has bad termination on the CAN line. A few years ago th...
door steffen.meijer
vr sep 30, 2016 1:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Odb op android

ik gebruik zelf torque lite. deze doet precies hetzelfde en werkt met bijna elke obd elm327 module. je kan veel uitlezen maar niet alle sensoren. je kan foutcodes uitlezen resetten.
met multiecuscan(windows)kan je veel meer. als je een juiste elm327 module hebt kan je alles programeren resetten ed.
door steffen.meijer
vr sep 30, 2016 1:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Odb op android

ook handig om te weten: ga niet reatime rijden met een obd module. deze kan foutmeldingen creëeren.
dit heb ik zelf ondervonden. mijn cruisecontrol stopte spontaan tijdens gebruik....
door steffen.meijer
di okt 18, 2016 5:13 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

hoi hoi. vandaag was ik even bij geuzendam voor een wiellager. zie ik daar een bekende abarth staan..... de motor klonk mooi. hij was er nog even naar aan het kijken. ik moest wel even meekijken:-) ik heb zelf zeer goede ervaringen met geuzendam. nu woon ik er ook praktisch naast.. bij mij hebben ze...
door steffen.meijer
wo okt 19, 2016 8:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

kom je nog eens in het mooie almelo-:)
door steffen.meijer
di nov 29, 2016 1:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Koelvloeistof-Temperatuur tijdens het rijden !!! Stilo 1.8

hoever zakt de temp?
als je een elm327 bleutooth module hebt kan je op je telefoon zien wat er gebeurd met de temp.
mijne loopt op tot +/- 70 72 graden. dan opent de thermostaet. en koelt hij af naar 65 67 graden bedrijfstemperratuur. dit is ongeveer gelijk aan alle stilo.s op een abarth na.
door steffen.meijer
di dec 13, 2016 2:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Engine failure Stilo alle modellen

laat hem wel even uitlezen met mes. ik had storingen met torque verwijderd. normaal gaat alles weg maar soms blijven ze erin staan. nog een kleine tip: ik had veel foutmeldingen bij mijn 1.6. belangrijk is de juist voorgeschreven bougies erin te zetten met juiste bobines. geen Beru!! deze hebben een...
door steffen.meijer
di aug 01, 2017 9:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Multiwagon 'Engine Failure' bij 120km/h

ik heb dit ook gehad. het heeft mij 2000 euro gekost. uiteindelijk bleek het door logisch denken iets heel simpels te zijn. scheurtje in een bobine. tip koop 4 nieuwe bobines van merk champion. let op sommige bobines geven door verkeerde weerstand ook foutmeldingen. ik heb er nu champions in zitten ...