Er zijn 69 resultaten gevonden

Terug

door Nutter
di feb 07, 2017 3:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Noord Holland 2017

Ik ben van de partij (vrouw misschien ook)
door Nutter
di feb 07, 2017 3:48 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Concorso Italiano 21.5.'17

Ik ook , je kan voor mij een ticket bestellen !! Word druk jaar met activiteiten .
door Nutter
wo feb 15, 2017 9:38 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: !!! SPEED TEST !!!

Een eerste piek achter de telers....
Video's zal volgen , samen meet paar abarths wij zijn an testen.
door Nutter
ma feb 20, 2017 3:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Even voorstellen

Hoi Wim ,

Welkome bij het club . Als je hebt tijd even , een foto met je stilo posten. Leuk om elkaars auto's te zien.

Nutter
door Nutter
ma feb 27, 2017 3:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

Tijd voor een niew update!!! Vorige Zaterdag van 10-19:00 lekker an klussen gewest an de auto samen met Davy en Jankoster. Elk keer leer ik meer en durf ook meer te doen , als lang is onder de zicht van en monteur. Wat is gebeurt : Batterij eruit samen met de baterijbak , alle de cabels de oude lijn...
door Nutter
di feb 28, 2017 5:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Canbus + s4 connector reinigen

Naast het batterij ziet zo'n zekering kast. Onder de zijn 5 canbusen dan onder dat nog 2 , minstens bij mijn abarth 2.4 uitvoring. Ik heb zelf alles gereinigd , een alle de kabels met lijnentape geïsoleerd , duurt ongeveer 30-40 minuten als je met rust doet. Ik heb wd40 gebruikt als reiniger. Even e...
door Nutter
do mar 02, 2017 6:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw uit Amsterdam

Welkom op het forum :clap: Het FSC-forum is ontwikkeld om mensen kennis over de Stilo's bij te brengen. Als je de forumregels leest, zul je erachter komen hoe het hier allemaal in zijn werk gaat. Het zou leuk zijn om je in de toekomst een keer op een meeting te treffen. Hopelijk zul je hier op het f...
door Nutter
di mar 14, 2017 6:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Steun melinda (NH rit)

Dan zorgen wij voor het rest van de bedrag voor uit eten , voor de dag. :)
Ionut &Tamara ;)
door Nutter
vr mar 31, 2017 1:07 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC] Afmeld topic

Succes met je niew auto , jammer voor je ervaring van stilo , ik had Toyota mar na 6 manden weg gedaan , nu ik zie vak Toyota's in mijn achter spiegel , zijn geen mach voor the abarths....
door Nutter
vr mar 31, 2017 1:19 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

Aangezien bijna elk maand wat gedaan , even nu niet stoppen en wat meer dinge doen dit maand , volgende maand is rond de hoek. Salespeed pomp word gereviseerd. Niew duruk bol . Niew krukas sensor. Deze mekanishe onderdelen word gemonteerd bij quickpoint Amersfoort. Mike is hard an het werk. Net 17 i...