Er zijn 144 resultaten gevonden

Terug

door Davy
ma jan 16, 2017 5:59 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ramen blinderen

In die regio zou ik naar klassen gaan
door japioo
do jan 19, 2017 6:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Koelvloeistof-Temperatuur tijdens het rijden !!! Stilo

Voor 99,9 % zeker de thermostaat hoor.
Vroeger konden ze ook nog wel eens dicht blijven als ze stuk waren, gevolg oververhitting maar tegenwoordig staan ze bij een kapotte bijna altijd open. Beter te koud dan een kokende motor.
door Stefan ariesen
do jan 26, 2017 11:14 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Interesse peiling onderdelen Brazilië

Interesse peiling voor onderdelen uit Brazilië Damens en heren ik heb mischien een weg gevonden om onderdelen te kunnen krijgen van uit Brazilië eerst dacht ik het lekker voor me zelf te houden haha want ja dan ben ik de enigste in NL maarja is ook wel leuk om dit te gunnen aan je mede stilo fanaten...
door Schumi
do jan 26, 2017 11:38 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Interesse peiling onderdelen Brazilië

Voorbumpers m/ ingebouwde mistlampen
Buiten spiegels m/ingebouwde knipperlichten
Afbeelding
Afbeelding
door Stefan ariesen
zo jan 29, 2017 10:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Stefan Ariesen

En natuurlijk blijven we ook gewoon nog door investeren vorige week koni verstelbare schokdempers gekocht met verlagings veren ! Ben bezig om een strakke achterklep te kopen met bumper voor kenteken plaatje ! Als ik de schokdempers er onder ga zetten dan vernieuw ik gelijk alle rubbers en lagers die...
door cees26
zo feb 05, 2017 3:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Noord Holland 2017

Update : de Noord Holland rit van 26 maart a.s. (waarvoor opgave deelname nog mogelijk is !), gaat verreden worden samen met CCH (CentoClubHolland). We verzamelen rond 09.30 uur en de 1e deelnemer vertrekt om 10.00 uur. De bedoeling is, dat een deelnemer weggaat om de 2 minuten. De plaats waar we ve...
door MelindaB
di feb 07, 2017 3:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Melinda

Gaan we weer! Zodra mijn handen beginnen te jeuken, en zodra er iets in me op komt, moet ik het gewoon doen! Vooral wanneer het op mijn auto stylen aan komt. Dit keer interieur panelen gespoten. :thumbup: (zowel links als rechts in de auto, natuurlijk.) https://i.imgsafe.org/9d11bc9bf1.jpg Ook de pa...
door kaasjager
vr feb 10, 2017 10:33 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Veerpoot rechtsvoor

Om dat te vervangen heb je zeker wel veerspanners nodig.
Ik zou het niet doen met "goedkope" veerspanners.
Dan wil het nog wel eens voorkomen dat je veren gaan vliegen :o
door Astrid1987
vr feb 10, 2017 8:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Brabant Meeting met bbq 26 augustus

Hallo mede Stilo fanaten, Wegens het succes van de Brabant meeting 2016 willen Dee01 en ik deze nogmaals organiseren op zaterdag 26 augustus. Verzamelen bij Antione (Dee01) thuis, adres opvraagbaar per PB Bakkie koffie Rondrit Bbq als afsluiting Nadere info volgt uiteraard ruim op tijd. Mocht je aan...