Er zijn 144 resultaten gevonden

Terug

door dennis12354
do nov 17, 2016 9:53 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vrij rijden 12 November

gaat wss wel gebeuren en dan neem ik ook een vriend van me mee waarschijnlijk.
door Schumi
do nov 17, 2016 11:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Jan Koster met onmiddelijke ingang de nieuwe FSC "Kwik-Point" beheerder is geworden voor Noord-Nederland... :clap:
http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewt ... =60&t=2376
door NickKolen
wo nov 30, 2016 2:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nick's Stilo

De Alfa Romeo ingerolen tegen een Abarth met 109.xxx op de Teller, enigste wat er momenteel mee mis is, is dat het dak niet open en dicht gaat, wat lakschade op de deur van de bestuurder en een Airbag failure. :problem: Nou omdat iedereen er zolang op zat te wachten, hier de fotos! :lol: http://i64....
door MelindaB
do dec 01, 2016 12:22 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loose connection

Yup. Je auto doet precies hetzelfde als mijne deed. Uitvallen terwijl je op de snelweg rijdt, of even stotteren en doorgaan. Ook mijn stilo gaf de dashboard codes, en nog wat andere onwaarschijnlijke 1600/1700 codes. Ik heb mijn ecu bij schepers in utrecht laten vervangen voor een nieuwe ecu van 201...
door cees26
za dec 10, 2016 1:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Concorso Italiano 21.5.'17

De 2e editie van Concorso Italiano vindt weer plaats op een unieke lokatie : Classic Park in Boctel. Op zondag 21 mei 2017 kunt u in het vaste automuseum genieten van mooie klassiekers, waaronder speciaal voor dit evenement bijzondere Italiaanse klassiekers. Buiten op de showplaatsen staan honderden...
door Martin.A
zo dec 11, 2016 9:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] mijn nieuwe aanwinst

sinds kort is dit mijn nieuw aanwinst en hij rijdt heerlijk.
door cees26
vr dec 16, 2016 10:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Italia a Zandvoort 2017 !

Update 2 deelname IAZ 2017 : 15 mei, de dag van inschrijving voor IAZ komt steeds dichterbij. Om overzicht te houden op het forum zijn alle reaguursels verwijderd en is onderstaande tabel ingevoegd. In de tabel staan alle leden die zich opgegeven hebben voor Italia A Zandvoort. Voor het eerst in de ...
door Harveydwijs2
zo dec 25, 2016 4:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Fiat Stilo dippen

Hi allemaal! Na wat probleempjes met mijn Stilo (stabilisatorstang, aandrijfas) is het weer tijd om wat aan de uiterlijk van mijn Stilo te veranderen :think: Helaas heeft een maat van mij een kras van 10cm gemaakt... Geen idee hoe en hij weet het ook niet. Kras was wel vers aangezien er restjes om d...
door MelindaB
ma dec 26, 2016 7:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Melinda

Tweede kerstdag, wat doet de gemiddelde mens? Samen eten bij familie of iets anders in die trend. Wat doe ik? Werken aan mijn auto. Haha. Opnieuw een front gemaakt voor mijn radio. De vorige was toch niet helemaal top :(. Ik ben een knutsel verzamelaar dus had alle benodigdheden al in huis :thumbup:...
door Schumi
zo jan 01, 2017 11:33 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwjaar

Ook namens de hele FSC Crew willen wij iedereen een gelukkig en gezond 2017 wensen....!!! wij hopen dat we tijdens de nieuwjaars bijeenkomst met veel leden een mooie start voor onze gezellige FSC meetings kunnen maken in het nieuwe jaar.