Er zijn 8 resultaten gevonden

Terug

door EntonoX
vr jul 25, 2014 11:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ECU uitwisselen

Mensen, Omdat bij de 1.6 uitvoeringen nogal eens de ECU het begeeft, ben ik uit interesse gaan kijken in hoeverre we hier wat mee kunnen doen. Je hebt een aantal opties; nieuwe ECU, ECU opsturen naar reparatiebedrijf (als die de specifieke ECU al kan repareren, voor een Abarth al niet eens). Gebruik...
door gamepc1986
ma mei 04, 2015 8:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loose connection en dashboard flipt. opgelost

is inmiddels opgelost was pin van abs krom en de roze witte can draad door verbonden met body gecomputer en is opgelost
door Drunzy
do mei 05, 2016 10:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Chinese ELM327 kabel LET OP!!!!!

Hier de foto van de niet werkende 2015 model kabel
Afbeelding
Afbeelding

mischien dat er in de toekomst een oplossing komt hiervoor maar voorlopig werken ze niet met Mes of Fes

greetz Marten
door Davy
ma dec 12, 2016 9:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Voorstel

Welkom in de club
door MelindaB
ma dec 12, 2016 11:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Voorstel

Hoi Dogandursun.

Welkom bij de club! Je bent niet de enige met gebrekkig nederlands, dus komt wel goed :D
Ook mijn Nederlands is niet geweldig haha.

Greetz, Melinda!
door Schumi
wo dec 21, 2016 10:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Abarth/Selespeed bokt bij optrekken

Dan geld voor jou het zelfde verhaal... ;) kom naar de FSC "nieuwjaars bijeenkomst" en je weet alles :thumbup:
door Dee01
za jan 06, 2018 1:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ecu overleden?

Mijn eigen ervaring is: Een ecu is niet van de een op de andere dag kapot, wanneer de mijne voor de 1e x uitviel wist ik ook ff niet wat er aan de hand was, ik kon hem gewoon starten en door rijden, de ene keer kon dat voor een paar km de andere keer voor nog geen 10 meter, vaak is het prpbleem (bij...
door Schumi
ma jan 22, 2018 8:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stroring multifunctioneel Display & Dashboard

Dit is bij jou niet je Dashboard..maar je ECU ;) Vandaar deze opmerking... Na een uur testen en uitlezen kwamen ze met de mededeling dat het best wel wat geld kan gaan kosten Kijk even in dat topic...daar kun je over dit onderwerp alle over lezen De link: http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewtopic....