Er zijn 5 resultaten gevonden

Terug

door pier
di jan 31, 2017 9:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wiellager achter vervangen Stilo Abarth

Draai de centrale moer vast met 250 Nm met een passende momentsleutel (tot ongeveer 300-350 nm) :thumbup:
Gebruik nooit een luchtsleutel om de moer vast te zetten ! :thumbdown:
En nooit op gevoel . Levensgevaarlijk ! :thumbdown: :thumbdown:
door pier
wo feb 01, 2017 8:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wiellager achter vervangen Stilo Abarth

Veel dingen gaan op gevoel. :angel:
Achterwielen kunnen soms sneller dan de auto. :?
door pier
di feb 07, 2017 10:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Motorsteun verstevigen

Ik heb een tijdje geleden de onderste motorsteun vervangen bij ca 100.000 km. De nieuwe steun heb ik versterkt met PU. Doel is een langere levensduur. Bovendien had ik het gevoel dat er speling in de aandrijving zat. Vooral bij gas geven en afremmen bij lage snelheden. De speling zit ingebouwd in de...
door pier
za feb 24, 2018 10:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitvallende Stilo 1.8

Beste Djacco, Er zijn veel leveranciers van deze relais bosch/hella. Ik ben te enthousiast geweest om het relais bij de dealer te kopen. Google maar op relais 12v 20A diode. Ik heb het kapotte/orginele fiat relais uit elkaar gehaald. Er zat zelfs geen (blus)diode over de spoel ! :o Wat mij opviel bi...
door pier
di mei 15, 2018 8:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitvallende Stilo 1.6/1.8 (gasklephuis)

Beste Joorz105, Ik heb kort geleden wat nieuws ontdekt :!: Bij mij schommelde het toerental steeds weer. :evil: Volgens mij heb ik bij mij de oplossing gevonden. Ik heb een massadraad tussen het kleppendeksel en het chassis aangebracht.Foto 1,2 Het toerental kwam daarna niet onder de 1100 toeren. Na...