Er zijn 5 resultaten gevonden

Terug

door Drunzy
za jun 16, 2018 11:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ECU vervangen/verplaatsen

Das die dikke.connector met al die kabels erin
Onder je zekeringbox

Greetz Marten
door RobertStilo16v
za jun 23, 2018 11:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Veel reparatie kosten, pech?

behouden mijn mening bij een andere weet je ook niet te wachten staat ... onze stilo heeft ook meer gekost dan aankoop prijs o.a reparaties koppeling / hulp - hoofdcilinder , uitlaatdeel , wiellagers , veer , handremkabel dan nog de normale onderhoud beurtje , remblokken , koplamp enz dit binnen een...
door J.Amersfoort
wo aug 15, 2018 12:29 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise controle aangelegenheden

via deze topic op de link gekomen met uitleg om cruise-control te maken in uitvoeringen waarin dit niet standaard zit. wanneer ik dit uitgevogeld heb zal ik met fotos een mooie how-to plaatsen
door J.Amersfoort
zo aug 19, 2018 3:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ecu vraagje

Mijn nieuwe (tweedehands) ecu is uit het jaar 2007 en heeft heel waarschijnlijk op de originele plek gezeten. Heb er nog geen problemen mee gehad. Wat ik wel veel lees is dat als je een nieuwe zoekt, je er het beste eentje van boven 2008 kan nemen. Klopt, wat je kan doen is op zoek naar een gedecod...
door dennis12354
wo okt 03, 2018 8:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Namen benzine veranderen

Hoi Wesley, Het is niet alleen een naamsverandering nee. De samenstelling van de brandstof verandert als gevolg van de in Parijs gemaakte afspraken mbt milieudoelen. Dit betekent dat EURO 95 en 98 gaan verdwijnen van de Europese markt. Ook Diesel zal verdwijnen. Hiervoor komen nieuwe Bio-brandstoffe...