Er zijn 21 resultaten gevonden

Terug

door yellowstilo
wo jan 29, 2014 4:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: km stand

Vroeg me altijd al af, wat als je een nieuwe motor in je auto plaatst? Mag je dan de KM stand doen die die motor gelopen heeft, of moet nog steeds de KM stand die je auto totaal gelopen heeft? De km stand die de auto heeft gelopen is bepalend, deze wordt ook regelmatig geregistreerd in de NAP. De k...
door yellowstilo
vr feb 21, 2014 11:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stroring multifunctioneel display

als je de tellerkast naar mij had opgestuurd dan had hij inmiddels al lang gerepareerd kunnen zijn - er wordt een hoop gespeculeerd maar met vervangen van leds (die zelden kapot gaan...) schiet je echt niets op.... inclusief heen- en terugsturen ben je het paneel 3 dagen kwijt (muv. het weekend) - d...
door yellowstilo
wo apr 16, 2014 10:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Contact sleutel en sleutel aangelegenheden

deze sleutel/ afstandbediening werkt niet op de Stilo - je hebt zowieso een ander type (correct geprogrammeerde) transponder nodig maar de printplaat wijkt ook af en zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken. Eeen goede sleutelboer moet een losse sleutelbaard kunnen leveren adhv. een voorbeeld of he...
door yellowstilo
do mei 08, 2014 12:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Licht dashboard

Is het niet slim om er 1 op de sloop te halen. Bij mijn ouders in de buurt is een sloop en die hebben er 1 voor 40 euro als ik het mijzelf goed herinner. Zou mogelijk handig zijn om te oefenen, volgens verschillende fora is het niet zo moeilijk als je maar precies en zorgvuldig te werk gaat. Maar e...
door yellowstilo
di mei 20, 2014 8:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stroring multifunctioneel display

Hoi Ook ik heb problemen gehad met display. Twee opties : 1. Yellowstilo een pb sturen hij kan ze mogelijk repareren, 2. ik heb mijn display laten repareren bij KMS te Apeldoorn. 2 jaar garantie en geen problemen meer. saluti Cees Ik mag waarschijnlijk geen prijs noemen via het forum maar ik verwac...
door yellowstilo
do sep 11, 2014 9:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: plakkerige knoppen

warm water met CIF/JIF en een keuken-schuursponsje werkt ook maar houdt er rekening mee dat er een hoop zwarte zooi vanaf komt.....
door yellowstilo
wo okt 29, 2014 7:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo 1.6 v16 Storing

foutcodes onder de 1000 zijn universeel voor alle auto's dus even checken op Google levert het volgende op': P0340: nokkenassensor (deze zit achter de poelie van de inlaatnokkenas / voorkant van de motor) P0430: efficiency van de katalysator onder de drempelwaarde / bank 2, is niet aanwezig in een S...
door yellowstilo
do feb 19, 2015 9:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: instrumenten paneel werk niet meer +kleinen dingen ECU k

het paneeltje aan de linkerkant is direkt verbonden met het instrumentenpaneel - omdat dit zeer waarschijnlijk defekt is werkt het paneeltje ook niet. Zoals reeds vermeld kan ik het instrumentenpaneel voor je repareren voor een schappelijk bedrag (als er tenminste nog niet aan gesleuteld is...), bij...
door yellowstilo
di feb 24, 2015 1:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fiat stilo jtd 1.9 storing instrumentenpaneel can signaa

Het instrumentenpaneel kan ik voor je repareren voor een schappelijk bedrag, dit is helaas een bekende Stilo kwaal. Bij interesse graag even een PM sturen voor verdere informatie . Hoe weet ik dat die kapot ik ddan. Hoe kan ik dat controleren Ik heb er inmiddels al zoveel gerepareerd heb dat ik wel...