Er zijn 11 resultaten gevonden

Terug

door frankrovers
zo feb 01, 2015 12:05 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Allerlei meldingen en stilvallen motor

Hallo allemaal, Ik heb nogal een drukke periode gehad, vandaar dat ik niet vaak actief ben geweest op dit topic. Voor iedereen die dit probleem heeft met zijn/haar Stilo, dan raad ik één ding aan --> Yellowstilo Toen ik mijn Stilo kocht had ik drie maanden garantie bij de garage. Na een paar weken b...
door @N@ND@B@RTH
zo feb 01, 2015 1:38 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Allerlei meldingen en stilvallen motor

Ben blij voor je dat je probleem is opgelost en je nu lekker van je stilo mag gaan genieten :thumbup:

Dit topic houden gewoon open,voordat iemand weer 1tje gaat aanmaken :crazy: :shifty:
door jeroen180
ma feb 02, 2015 10:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Allerlei meldingen en stilvallen motor

Ik had ook rare problemen. Yellowstilo heeft mij een nieuwe computer verkocht. Rijd sindsdien als een zonnetje. Ik ben het niet altijd met hem eens maar hij helpt ons prima uit de brand. +1 voor jou Yellow
door bass343
zo feb 22, 2015 6:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: instrumenten paneel werk niet meer +kleinen dingen ECU k

Vandaag een flinke trip gemaakt (200km+) :shock: naar Yellowstilo waar ik een afspraak had staan. En daar werkelijk top geholpen en was binnen notime klaar!!! Heb net effe lekker kunnen lunchen in het centrum. Maar om het kort te houden het was het 100% waard!! Alles werkt weer zoals het hoort. Dus ...
door fvdhaak
ma sep 21, 2015 3:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Knipperende klok en kilometerstand

Probleem opgelost Door reparatie van tellerunit bedankt yellostilo
door mientjes
ma jan 16, 2017 7:33 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

revisie tellerwerk

Hierbij wil ik Yellowstilo bedanken voor de revisie van het tellerwerk. Goede service en goede kwaliteit. Sorry, als dit hier niet mag vermeld worden. Toch bedankt.
door deltadick
do jun 08, 2017 5:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stroring multifunctioneel Display & Dashboard

ook ik ben met mijn dash bij Yellowstilo geweest, en hij doet het weer super!!
bedankt voor de snelle service :thumbup:
door h.hoomoedt
wo nov 08, 2017 7:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stroring multifunctioneel Display & Dashboard

Ook ik wil Gert / Yellowstilo bedanken, snelle service en alles werkt weer perfect.
Dank
Henk
door Luigi
wo okt 21, 2020 9:37 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe CV Sleutel voor mijn Stilo !

Ik ben bij Yellow Stilo geweest voor het maken/programmeren van een reserve sleutel. Via het forum heb ik bij Mike een tweede hands sleutel met afstandsbediening gekocht en heb deze laten omprogrammeren. Dit ging niet geheel zoals gepland. Tijdens de flash procedure trad de kachel ventilator in werk...
door Luigi
do nov 19, 2020 9:14 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stroring multifunctioneel Display & Dashboard

Ben er toch maar even mee naar Yellow Stilo geweest. Wil volgende week vrijdag iets verder van huis en met dit dashboard zag ik dat niet zitten. Denk erover om een klokkenspel te gaan kopen. Geen nieuw maar een gebruikte kan het eens bestuderen. Hoe ik het uit en in kan bouwen heb ik bij Gert gezien...