Er zijn 55 resultaten gevonden

Terug

door Reind67
do feb 13, 2020 10:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gespot

BBerg,
Als ik de foto goed bekijk komt ie niet uit Duitsland maar nog van iets verder weg....
Het kenteken komt uit Slowakije...
door Schumi
zo feb 16, 2020 2:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo Abarth 5M van BBerg

Netjes...ziet er meteen beter uit zo hoor.
door Schumi
ma apr 06, 2020 6:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Abarth weer als nieuw

Gewassen en in de was gezet, alleen liggen mijn armen in het putje.... hahaha
door Moreno83
zo mei 17, 2020 5:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Na een middagje sleutelen eindelijk de bak eraf gekregen en de schroef gevonden! Wat een werk zo op de parkeerplaats haha. Ik was er eerst wel bang voor maar uiteindelijk viel het reuze mee , het is gewoon goed kijken en zoeken waar die precies aan hangt. Ik zal foto's maken van alle ophang punten. ...
door Moreno83
di mei 19, 2020 10:40 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

De koppelingsplaat en drukgroep gedemonteerd. Zoals ik al zei , die zat er al aan te komen dus zo erg was het niet. Ik heb er niet mee gereden dus er is geen schade ontstaan! Lijkt er op dat het nog de originele koppeling is , zie iig niks in het onderhoudsboekje. https://i.ibb.co/cy62Fzd/20200518-1...
door Moreno83
vr mei 22, 2020 10:07 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Ik heb inmiddels de koppeling vervangen en de versnellingsbak weer terug in de auto gebouwd. Demonteren en monteren van de bak heb je wel 2 mensen voor nodig , is nog best een gewicht! https://i.ibb.co/QcXD9XB/20200519-140534.jpg Ik had bij mijn gereedschap een tool die precies in de koppelingsplaat...
door Moreno83
do mei 28, 2020 9:34 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Dit afdekkapje besteld bij Tuynder. Deze hoort officieel dus op de versnelingsbak te zitten maar was er bij mij dus af. Hierdoor kon ik dus een schroef in de bak laten vallen. De auto rijd in principe goed maar wil soms wat inhouden , denk dat ik het gasklephuis moet reinigen en de inlaat controlere...
door Moreno83
za jun 06, 2020 9:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Eind van de maand ga ik beginnen met de conversie naar de Fiat Stilo Blackmotion. Voor de mensen die niet alles hebben gelezen , hij gaat grotendeels op deze lijken. ( Spiegels , achterlichten , diffuser , grill & Panorama dak! ). https://www.youtube.com/watch?v=sVS0eWKX9Cw Ik heb inmiddels alle...
door Moreno83
di jun 09, 2020 9:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Upgrades , upgrades & upgrades.. Het is allemaal mogelijk met de Stilo echter moet je heel veel geduld , tijd en zin hebben. Ik maak van een basis Stilo een full option Stilo maar dat is niet zo makkelijk gedaan als gezegd. Ik dacht handig te zijn en wou graag ook achter elektrische ramen , dat ...
door Schumi
wo jun 10, 2020 9:22 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Een echte liefhebber, deze moeten we koesteren hè...

Heel mooi dat er nog zulke leden bij de FSC zijn.

Dit is ook dat de FSC nog bestaat...

Heel veel succes met al je projecten, en hoop dat we deze ooit eens op een meeting kunnen gaan bewonderen.