Er zijn 55 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
di sep 10, 2019 10:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo Abarth 5M van BBerg

Knap gedaan hoor...een mooi project.
door RobertStilo16v
zo sep 15, 2019 9:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Onbekende stekker

klopt inderdaad sommige hebben deze als voorbereiding er in zitten ....
zoals onder parafen bij ruitenwissermotor ook stekker ligt voor de sirene ....
alarm set achteraf is soort plug en Play , maar wel in geleerd moet worden MES

Afbeelding
BRON FOTO VAN BBERG
door Drunzy
ma okt 21, 2019 8:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Selespeed niet goed

ooit aangedacht om zelf een uitleeskabel aan te schaffen
en Mes te kopen ben je ongeveer 60 euro kwijt en kun je hem zelf uitlezen scheelt je enorm veel geld en is geen overbodige luxe

greetz Marten
door japioo
di okt 22, 2019 11:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Flinke klap op de ring A10 Oost in Amsterdam 21-10-2019

Hoe doe je het. Was een eenzijdig ongeval. Alweer ? Gebeurt behoorlijk vaak tegenwoordig. Houden zich met teveel andere dingen bezig tijdens het rijden of het is het Max Verstappen virus ? Lijkt mij geen eenzijdig ongeval lijkt inderdaad als er een achterop is geklapt. Ook staat in het nieuwsberich...
door Schumi
do nov 07, 2019 8:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Blanke lak laat los op sommige plekjes

Stilo's zijn onderhand allemaal project objecten geworden he....hahaha
door stilo_074
za jan 04, 2020 7:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC] Afmeld topic

He Allemaal, Ik ga me ook afmelden in December heb ik mijn Abarth ingeruild voor een VW Caddy ivm met werk was het niet meer te doen in de krachtige (maar dorstige) Abarth. Ik zal me via deze weg dan ook afmelden als Quickpoint! Wel zal ik zo nu en dan nog eens op het forum komen kijken naar de &quo...
door jasperscheper
ma jan 06, 2020 11:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gespot

Gisteren in groningen een Stilo 3 deurs gespot :)
door marcel-abarth
za jan 25, 2020 9:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ViVa-Italia Assen 2020 LET OP !!! Dit is verplaatst naar Zandvoort 30 mei 2021 op

IMG-20200125-WA0000.jpg Zoals vele voorgaande jaren wil ik weer ViVa-Italia op TT-Assen organiseren. Dit is op zondag 31 mei op 1e pinksterdag. Daarbij heb ik jullie hulp nodig, want, zonder Stilo's gaat dit supermooie evenement een "fiasco" worden. Meld je aan: stuur mij een PM en ik zor...
door Schumi
zo jan 26, 2020 10:21 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ViVa-Italia Assen 2020

Goed initiatief Marcel..!!! Ik heb dit evenement ook op het FSC Faceboek pagina gepubliceerd !!! Nu maar hopen dat we een leuke groep deelnemers van de FSC gaan krijgen Marcel. Leden die met hun Stilo op het circuit op de locatie van FSC willen staan moeten er snel bij zijn...vol is vol ;) En even v...
door Moreno83
do jan 30, 2020 8:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Ja zou goed kunnen hoor echter was het toen een optie. Een gat in het dak maken is niet zo spannend , hemel ook niet. In het ergste geval moet er een ander dak op. Heb iig gezien dat hij deels geschroefd is bij de pana versie , rest zijn kleine punt lassen..... Eerst de basis , panoramadak is iets v...