Er zijn 54 resultaten gevonden

Terug

door Bergevoet
wo dec 09, 2015 11:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise control werkt niet meer na vervangen koppeling/di

Dag Nick, ik zie dat je een probleem met de cruise control hebt ( of had, bericht van oktober). Nadat ik zelf het een ander aan stekkertjes los/vast gemaakt had onder de motorkap, werkte bij mij de cruise control ook niet meer. Oplossing bij mij was: de min accu pool een minuut of drie eraf halen, w...
door Siepeltje
ma apr 23, 2018 5:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: JVC KW-AV60 Radio

ik heb een PM gestuurd
door RobertStilo16v
wo mei 16, 2018 11:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: kenteken verlichting Unit

Complete onderdeel gevonden .....met dank aan Tip van bberg

binnenkort geleverd van een demontage bedrijf :clap:
waar een Sloop Stilo MW Uproad staat ...( Ex fiat Stilo club )

st1.jpg
1738052341.jpg


zet er zelf een Slotje op
door Dreamcatcher2007
vr mei 18, 2018 2:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stoel gezocht

Even onder de goede kop ook nog een x Wegens APK afkeur van de berijderstoel ben ik op zoek naar een betaalbaar interieur, of 1 stoel maar ja zit je met verschil. Wie heeft er nog wat liggen, het gaat om een 3drs 1.6 uit 2004. Alvast bedankt weer, ook dit jaar verraste de Stilo me weer met hoe weini...
door Dreamcatcher2007
do mei 31, 2018 4:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stoel gezocht

Dankzij bberg is mijn auto ook weer door de APK gegaan, nog wel ff afgebroken bout bij het inlaatspruitstuk omdat ik toch even de middendemper vervangen wilde hebben zat toch lek in die ze hadden dichtgekleid, net interieur en veer vervangen deze stilo blijft weer een jaartje in de club ;-) dank nog...
door JRNYMO
zo mei 05, 2019 12:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: zeer zeer aparte stilo

Wauw... iedereen zijn ding zou ik maar zeggen.
door RobertStilo16v
vr aug 09, 2019 9:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo 2.4 20V 3DR Selespeed Madeno Tuned

Fiat Stilo 2.4 20V 3DR Selespeed Madeno Tuned
VERLOPEN / VERWIJDERD

zet slotje op
door Matthijs
ma sep 09, 2019 10:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Speaker re-conen

Hallo! Zijn er hier mensen die wel eens hebben geprobeerd om de originele speakers te re-conen? Laatste weken is het geluid niet meer om aan te horen, alles rammelt en de bassen klinken alsof de speaker compleet is opgeblazen. Maar wat blijkt is dat de schuimrubberen rand van de speaker compleet is ...
door Moreno83
di sep 10, 2019 3:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Speaker re-conen

Leuk project maar is wel een precisie werkje denk ik. Denk persoonlijk neit dat mensen dit repareren gezien je ze zo van de sloop kan halen en nieuwe speakers tegenwoordig ook niet meer zo duur zijn.

Ben benieuwd naar het resultaat!
door JRNYMO
di sep 10, 2019 9:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Speaker re-conen

Heel eerlijk waarom de moeite doen? de standaard speakers zijn al niet fantastisch. Ik heb voor 60 euro JBL compo setje gekocht waarvan het geluid vele malen beter is dan het geluid van de standaard speakers. De tweaters heb ik laten zitten want die waren van de fiat helderder. Met een klein beetje ...