Er zijn 55 resultaten gevonden

Terug

door Drunzy
di jun 16, 2020 6:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn Stilo 10 :)

Vandaag de schokbrekers achter vervongen en het luchtfilter ook even voor een verse gewisseld krijgt ie weer wat meer adem binnenkort de andere set velgen eronder die ik op de kop heb getikt :D komen eerst even nieuwe zomerbandjes om en van het winter ga ik ze helemaal opknappen en opnieuw voorzien ...
door Moreno83
vr jun 26, 2020 10:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Ziet er allemaal heel mooi uit....ik zou proberen een voorbumper en de zij spiegels met knipperlichten uit Brazilië weg te halen...deze zijn echt mooi !!! Maar idd de verzendkosten is vaak het probleem hè, maar je project is in ieder geval helemaal gaaf hoor...jij bent ook nog een van de weinige ec...
door Moreno83
do jul 02, 2020 9:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Voordeel van een weekje Zeeland is dat Venyard een klein uurtje rijden is. Wou er altijd al een keer naar toe en nu was het dus zover..... Had niet zoveel nodig en heb de volgende dingen weten te vinden. -2x setje grijze raamschakelaars. ( Groot en klein ). -Zwarte middenconsole compleet met hoes/ru...
door Schumi
do jul 23, 2020 7:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loose connection

Ik zou zeggen...neem dit topic even door en je weet weer wat!!!
door Moreno83
za jul 25, 2020 10:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Heb vandaag eindelijk de oude kabelboom er uit gekregen en ben toen maar begonnen met goed schoonmaken! Zoals Rick van Stipt Polish Point zou zeggen... "We hebben de auto fabrieksnieuw gemaakt." :lol: :lol: De nieuwe kabelboom ligt al op zn plek en is gedeeltelijk aangesloten. Morgen maar ...
door Alexander1972
di jul 28, 2020 1:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loose connection

Kaasjager, heeft dat voor me gedaan.

Ik heb vanmorgen de massa kabel contacten schoon gemaakt op zijn advies. En laat vanmiddag nieuwe bougies monteren. En dan houd het met mijn geringe kennis gewoon op.
door Luigi
wo jul 29, 2020 9:31 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Misschien is het wel slim om meteen alle kachel klep stuur motortjes te vervangen, nu kun je er perfect bij....later niet meer 🙈 Hoi Arthur. Ik denk erover een setje van deze motortjes op voorraad te leggen. Heb jij toevallig de oem nummers van deze motortjes en weet jij wat ze ongeveer kosten? Gro...
door Moreno83
wo jul 29, 2020 10:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Misschien is het wel slim om meteen alle kachel klep stuur motortjes te vervangen, nu kun je er perfect bij....later niet meer 🙈 Hoi Arthur. Ik denk erover een setje van deze motortjes op voorraad te leggen. Heb jij toevallig de oem nummers van deze motortjes en weet jij wat ze ongeveer kosten? Gro...
door Moreno83
vr sep 11, 2020 9:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Kleine update! De deurpanelen zijn vorige week verzonden vanuit Brazilie en ben dus maar begonnen met het installeren van de electrische ramen bij de achterdeuren. De hoofd kabelboom had ik al eerder geplaatst maar de bekabeling in de rechter achterdeur ontbrak nog en deze heb ik er vandaag in gezet...