Er zijn 6 resultaten gevonden

Terug

door Mike12345
wo feb 14, 2018 1:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: 6 bak op 1.6?

Past de 6-bak van de Diesel wel op een 1.6? Deze zou dan toch sterk genoeg moeten zijn? Gezien een normaal hoger torque bij een diesel?
door Mike12345
do mar 01, 2018 5:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: werken aan je auto

Hoi,
Ik zit in Groningen. Dus om de hoek! 10 minuten rijden oid.
Was eergisteren nog bij de brug-te-huur naast Revista in Hoogezand om olie en nog wat andere dingetjes te doen.
Een brug huren kan in Groningen namelijk volgens mij niet en Hoogezand is zo dichtbij....
Mike
door Mike12345
ma mar 05, 2018 12:26 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Quick Point Jan Koster (top)

Vandaag weer bij Jan geweest en ik wilde toch wat feedback geven. 1) Top kerel. 2) Echt een liefhebber en dat merk je. 3) Vakkundig en daadwerkelijk bereid om te helpen. 4) Heerlijk om e.e.a. over mijn auto te leren, hij legt het prima uit. Dus bij deze een dikke openbare pluim voor Jan! :clap: :cla...
door Mike12345
wo mar 14, 2018 11:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

poetsen of poetsen?

Heb gisteren auto weggebracht naar garage voor een deepclean + ozon behandeling na afspraak via Internet gemaakt te hebben. Krijg ik vandaag auto terug. Beetje haast dus betalen, hop in de auto en naar huis. Onderweg.... hmm auto is niet echt schoon.... Parkeer auto thuis en kijk nog eens, nee ruikt...
door Mike12345
wo feb 20, 2019 11:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Fiat Stilo 20-JZ-TG 1.6 16v 3 dynamic onderdelen

Zoals elders gepost op het forum is mijn Stilo overleden (distributie). Voordat hij naar de sloop gaat... en omdat de club mij tot nu toe heel erg heeft geholpen... Ik ga bepaalde delen van de auto eraf halen. Dit zal hopelijk op zeer korte termijn gebeuren. Daarna staat het leden vrij om langs te k...