Er zijn 92 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
wo mar 07, 2018 8:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Schumacher edition

In 2005 verliest de Abarth tijdelijk zijn status als topmodel in de Stilo serie, wanneer de Fiat Stilo Schumacher Edition wordt geïntroduceerd. In feite is dit een Fiat Stilo Abarth Selespeed met standaard een aantal opties die door vele Abarth-rijders toch al werden meebesteld, zoals een cd-wissela...
door marciano202
zo mar 11, 2018 5:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Even voorstellen

Ik ben Marciano,

Ik heb dit weekend een Fiat stilo abarth gekocht (mijn eerste auto), ik hoop op dit forum informatie te vinden over mijn auto.

Tot op het forum! :D
door Bs1987
zo mar 11, 2018 9:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Even voorstellen

Goedendag.

Ik ben benny 30 jaar oud
En sinds zaterdag in t bezit van een fiat stilo mw.
Heerlijke auto.

Hoop veel plezier ervan te hebben
door SignoreMajax
di mar 13, 2018 11:34 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

voorstellen

Hey beste stilo Fans . ik ben Sorsha en ben troste eigenaar van een Fiat Stilo Abarth 2.4 Ik ben 17 jaar oud en deel deze auto met me vader tot ik 18 ben dan is die van mij :D Mijn lieve stilo heet maja ze is word 16 dit jaar maar ik en lieve maja komen uit leiden en hopen nog velen jaren zijn plezi...
door rubengroenedijk
wo mar 14, 2018 11:11 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Voorstel Topic Ruben

http://i63.tinypic.com/34ys1p2.jpg Goedemorgen iedereen, Sinds mei vorig jaar heb ik een fiat Stilo 1.6 16V uit 2002 in mijn bezit. Ondertussen alweer bijna 20.000 km met hem gereden en er zijn geen hele gekke dingen gebeurt. Maar er zijn wel kleine dingen waar ik nog achter wil komen en die antwoo...
door A6Racer
zo mar 18, 2018 12:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Voorstellen

Ik ben Wim, 58 jaar, en sinds 2 dagen de trotse eigenaar van een zilvergrijze Fiat Stilo MW 1.9JTD115 op grijs kenteken. Van binnen netjes maar vies, niets wat een goede poetsbeurt niet weg kan werken. Wel heb ik wat 'kleverige' knopjes, wat kan daar aan gedaan worden? Aan de buitenkant is de wagen ...