Er zijn 92 resultaten gevonden

Terug

door Bs1987
zo mar 18, 2018 7:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

De stilo van bs1987

Hier toch de info bijhouden van mijn stilo.met fotos erbij. Heb vaak.fiat gehad.maar dan de cinquecento en seicento. Nu toch voor zn grote broer overstag gegaan :D Mijn pa zn auto was afgekeurd en hij was gek van de auto waarin ik reed (mercedes w202 c180) Auto aan hem gegeven en dan maar opzoek geg...
door Bs1987
zo mar 18, 2018 7:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De stilo van bs1987

foto.knopjes.jpg
door kaasjager
do mar 22, 2018 8:32 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Achterbumper

De persoon van wie ik hem heb overgenomen had er gaten voor zijn uitlaat en voor parkeersensoren in gemaakt.
Deze zijn wel makkelijk dicht te maken
door sleutelaar
do mar 22, 2018 9:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

dimlichten werken niet meer

hallo me vrouw reed met de auto weg vanochtend en toen deed het dimlicht links en rechts het gewoon na ongeveer een kilometer of 10 deden ze het niet meer :crazy: :oops: kan iemand mij vertellen waar de dimlicht relais zit :?: ik denk dat dit het probleem is :problem: 1.6/ 2004 mvg olaf /sleutelaar
door J.scheepers
do mar 22, 2018 2:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo Abarth van Jaap

Beste Stiloliefhebbers, Toch vond ik het eens tijd worden om een paar foto's van mijn (mijns inziens) mooie Stilo met jullie te delen. Ik heb de Stilo gekocht met een kilometerstand van ongeveer 120.000 en heb momenteel 135.000 op de teller staan. Wat heb ik er aan technisch aan gedaan/laten doen si...
door Drunzy
do mar 22, 2018 9:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van,... Henk

Weer mooi maken zoals ze waren
Andere kleur staat bij die velgen gewoon niet

Greetz Marten
door Reind67
do mar 22, 2018 9:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Tourrit zuid- en noord oost Groningen

Hoi Astrid & Jan,
Dit kunnen we niet laten schieten als oud Groninger een tochtje door t' Grunniger laand...
Ik denk de (korte) route door Groningen...maar laat het nog even van jouw organisatie schema afhangen.
door Reind67
vr mar 23, 2018 11:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Fiat accessoires (Wish)

Beste mede Stilo en / of Fiat rijders, Ook ik heb eens wat rondgeneusd op Wish en een aantal leuke zaken gevonden om de Fiat wat op te leuken met aardige voorwerpen. Zo is het altijd wel een rommeltje bij mij in de auto met muntjes , parkeergeld e.d.. Heb hiervoor een " Fiat beker ' besteld. Wa...
door Reind67
za mar 24, 2018 1:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Mini meeting at Savali Tuning Houten.

Eerst maar eens begonnen met koffie en een les snelheid, paardekrachten en turbodruk in combinatie met temperatuur. Nuttig. 8-) IMG-20180324-WA0006.jpg Het eind van de morgen het tweede en leukste gedeelte : de praktijk ! Hier wordt dus een Abarth 595 van wat nieuwe waardes voorzien en een voor- en ...
door Reind67
za mar 24, 2018 4:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting at Savali Tuning Houten[2].

Had nog even rondgekeken tussen het leuke speelgoed .... :thumbup:
Dit lijkt me ook wel wat :
IMG-20180324-WA0001[1].jpg
IMG-20180324-WA0002[1].jpg