Er zijn 36 resultaten gevonden

Terug

door J.Amersfoort
vr mei 18, 2018 6:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Tourrit zuid- en noord oost Groningen 2018

Is dit al geweest? zo nee zou ik graag meegaan mits de datum uitkomt en ik voor die tijd mn stilo weer in orde heb
door J.Amersfoort
za mei 19, 2018 1:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Tourrit zuid- en noord oost Groningen 2018

Ik kan dan helaas niet ivm vakantie :( ander keer beter
door J.Amersfoort
di mei 22, 2018 11:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Motor stotterd als ik sportief gas geef

Storingen die uitgelezen werden waren lambdasonde rack 2 en krukassensor. Maar krijg morgen mn dpa2 binnen dus dan kan ik het zelf ook Wat later ook nog uitkwam was dat de dynamo zo nu en dan volledig wegviel, had dit nog niet eerder gehad/gemerkt. Een van de sloop vandaan gemonteerd en hij rijdt we...
door J.Amersfoort
za jun 02, 2018 3:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ECU vervangen/verplaatsen

Als iemand een beugeltje nodig heeft om de ECU te verplaatsen, ik heb er op mn werk gelijk meerdere gemaakt en deze zijn gratis op te halen in Amersfoort compleet met alle boutjes/moertjes.

Afbeelding
door J.Amersfoort
ma jul 30, 2018 1:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ASR ESP fault

Bij ons werkt het soms om wat gas te geven bij het starten
door J.Amersfoort
za aug 04, 2018 8:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Jorick

Misschien beetje laat om deze post te maken maar leek me wel leuk om even een lijstje te maken van wat ik in de tijd dat ik in het bezit ben van dit mooie beesie allemaal gedaan heb/heb laten doen. Btw de km-stand was bij aankoop ~122.000 Om te beginnen maar eens een foto: http://i65.tinypic.com/2cx...
door J.Amersfoort
zo aug 12, 2018 10:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aankoopadvies Stilo 1.6

Wil je niet ontmoedigen, maar controleer bij de testrit:
1. of de ECU verplaatst is
2. Welke productiedatum hij heeft
3. accepteer geen foutcodes zoals engine fault, loose connection en abs failure. wat voor oorzaak de dealer er ook aan wijt
door J.Amersfoort
wo aug 15, 2018 12:29 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Cruise controle aangelegenheden

via deze topic op de link gekomen met uitleg om cruise-control te maken in uitvoeringen waarin dit niet standaard zit. wanneer ik dit uitgevogeld heb zal ik met fotos een mooie how-to plaatsen