Er zijn 33 resultaten gevonden

Terug

door Dee01
wo mei 09, 2018 9:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat stilo uitlezen

Hii ik moet het natuurlijk een beetje voorzichtig zeggen maar zonder uitlees apparatuur gok ik het erop dat je een 1.6 model heb De meldingen (veel voorkomend) Asr failure Abs failure High coolant Alternator failure Loose connection Engine fault Security failure Heb je idd een 1.6 en klinken bovenst...
door djacco
do mei 17, 2018 7:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw lid uit amersfoort

Nice ! Ecu al verplaatst? (Check topic op forum)
door Schumi
za mei 19, 2018 6:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

er bij het FSC "Quick-Point" in Amersfoort ook de wat grotere Stilo projecten worden uitgevoerd :o :clap:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
door Schumi
za mei 19, 2018 6:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw lid uit amersfoort

Hallo Jorick , Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo 1.6 allemaal kan betekenen. Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten... :thumbup: ...
door Dee01
za mei 19, 2018 7:10 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw lid uit amersfoort

Welkom op het forum
door Drunzy
zo jun 03, 2018 11:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gezocht: Hoedenplank onderdelen 5-deurs

De.hoedenplank schuif je in de ene kant dit.voorkomt dat je clipjes weer afbreken
De kant met de roldoeken druk je vast op de clipjes die op de achterbank zitten
Als je dus je leuning van de achterbank versteld rollen ze uit zodat je geen gat er tussen krijgt

Greetz Marten
door japioo
wo jun 06, 2018 11:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ESP / ASR failure

Kan zijn dat ik deze tip al eerder gegeven heb maar goed, misschien ten overvloede. Was wat met de bedrading bezig geweest, accu losgekoppeld. Na het weer aansluiten en starten ESP /ASR failure. Had dit al een paar keer eerder gehad ....... hoe was het ook al weer. Nou, zo dus. Motor starten met stu...
door Drunzy
za jun 16, 2018 11:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ECU vervangen/verplaatsen

Das die dikke.connector met al die kabels erin
Onder je zekeringbox

Greetz Marten
door Drunzy
ma jun 18, 2018 11:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ECU vervangen/verplaatsen

Ik heb vandaag mn ECU uitgelezen en kreeg de volgende foutcodes: P0141 02 sensor heater circuit P0136 02 sensor circuit P0335 Crachshaft Position sensor "A" circuit P0230 Fuel pump primary circuit Welke komen er terug P0141 is je O2 sensor daarin zit een soort verwarmings elementje die we...