Er zijn 39 resultaten gevonden

Terug

door Moreno83
za jul 25, 2020 10:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Heb vandaag eindelijk de oude kabelboom er uit gekregen en ben toen maar begonnen met goed schoonmaken! Zoals Rick van Stipt Polish Point zou zeggen... "We hebben de auto fabrieksnieuw gemaakt." :lol: :lol: De nieuwe kabelboom ligt al op zn plek en is gedeeltelijk aangesloten. Morgen maar ...
door Moreno83
zo jul 26, 2020 1:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe Stilo Abarth eigenaar 😁

Welkom! Wees iig niet bang , ja de meldingen zien er schrikbarend uit maar als je de airbag melding krijgt krijg je ook meteen de "return to dealer , turn off engine" etc. Elke Stilo heeft goed onderhoud nodig en 9 van de 10 zijn verwaarloosd tenzij je het van een liefhebber koopt. Hoop da...
door Moreno83
wo jul 29, 2020 10:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Misschien is het wel slim om meteen alle kachel klep stuur motortjes te vervangen, nu kun je er perfect bij....later niet meer 🙈 Hoi Arthur. Ik denk erover een setje van deze motortjes op voorraad te leggen. Heb jij toevallig de oem nummers van deze motortjes en weet jij wat ze ongeveer kosten? Gro...
door Moreno83
vr aug 14, 2020 11:26 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loose connection

De Stilo is heel gevoelig voor een slechte accu en slechte massa's. Met name dat laatste kan echt problemen geven. Ik kwam er zelf achter bij het demonteren van de versnellingsbak. 1 massa kabel vergeten ( die onder de ecu ) en kreeg alle meldingen die je maar kan verzinnen. Van car security tot asr...
door Moreno83
vr sep 11, 2020 9:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Kleine update! De deurpanelen zijn vorige week verzonden vanuit Brazilie en ben dus maar begonnen met het installeren van de electrische ramen bij de achterdeuren. De hoofd kabelboom had ik al eerder geplaatst maar de bekabeling in de rechter achterdeur ontbrak nog en deze heb ik er vandaag in gezet...
door Moreno83
ma sep 14, 2020 9:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

EINDELIJK! :crazy: :crazy: Ik kreeg de electrische ramen achter niet werkend! Alleen via MES kon ik de ramen achter op en neer laten bewegen. Ook via de sleutel kon ik ze alle 4 tegelijk laten zakken maar de knoppen zelf werkten niet. Ook niet via de linker voordeur. Ik kon via MES wel de knoppen la...
door Moreno83
wo sep 16, 2020 3:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Gister was ik er klaar mee en heb ik de hele Stilo voorin weer gesloopt. Ik ken inmiddels die auto uit mn hoofd en weet zodoende alle schroefjes makkelijk te vinden. Voordeel is dat de roosters er allemaal in kunnen blijven zitten! Binnen een half uur had ik hem weer uit elkaar. Als je van een manua...
door Moreno83
vr okt 09, 2020 10:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Ik ken de Fiat Stilo inmiddels helemaal uit mn hoofd , weet elk schroefje wel te vinden dus als ik je ergens mee kan helpen laat maar weten. Beste kun je even je eigen topic aanmaken dan blijft het een beetje centraal. Ik heb inmiddels de deurpanelen binnen en de dorpel laten repareren , ben weer ee...
door Moreno83
ma okt 12, 2020 11:45 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Bedankt! :)

Deurpanelen en spiegels zitten er inmiddels op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door Moreno83
vr nov 06, 2020 8:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Zoals ik hiervoor al zei , setje koplampen gekocht van een autodemontage bedrijf in Friesland. Kwamen van de week binnen en deze waren dof. Heb ook maar 17.50 per lamp betaald. Geprobeerd de koplampen weer netjes te krijgen en dat is aardig gelukt. Originele Fiat koplampen van een 3 deurs. 3 deurs b...