Er zijn 48 resultaten gevonden

Terug

door Calimero
za sep 19, 2020 11:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: 12V aansluiting Stilo Abarth

Hai Marijn, Ik ga ervan uit dat je na veel gevloek met ziektes inmiddels hebt besloten om de sigarettenaansteker "dan maar door iets nieuws" te vervangen. Maar voor degene die nog steeds in die emotionele fase daarvoor zit, zijn er nog 2 opties. Dat de connectie waardeloos is komt door de ...
door bberg
zo okt 11, 2020 3:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo Abarth 5M van BBerg

Ziet er heel netjes uit hoor, en wat je SeleSpeed betreft..zorg dat je drukbol nieuw is en je pomp in orde is.... goed in-leren....dan schakelt je Abarth als boter. Probleem met de Selespeed is ondertussen opgelost door via MultiEcuScan alles opnieuw in te leren. Heb ook nog een tijdje geleden een ...
door Drunzy
ma okt 26, 2020 12:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

haha ziet er weer goed uit kerel
veel plezier met de velgen en fix en go kit
volgende keer maken we er wat een langer bezoek van :)

greetz Marten
door Jaysb
za okt 31, 2020 9:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben Jaysb en sinds kort rij ik in een Fiat Stilo 1.6 16V uit 2005. Ik kom uit Enschede en ik ben 41jaar.
door Schumi
vr nov 06, 2020 5:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Schumacher

Idd, veelste duur...en niet meer originele staat...een beetje jammer...en de kleur...ja dat is het nadeel van rood hรจ, kom door de zon....UV, de enige oplossing is de dus overspuiten.
door El Nino
ma nov 16, 2020 8:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Mooi project joh! Met plezier door gelezen!
door El Nino
zo jan 10, 2021 7:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Super Mark! Auto wordt straks beter dan nieuw๐Ÿ˜ƒ
door Drunzy
wo mar 24, 2021 4:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn Stilo 10 :)

Weer even een update over Bartje het stuurhuis en motorsteun zijn vervangen Mijn oudste zoon heeft dit op school gedaan als school project dus super trots op hem :D de Abarth rijd weer super en stuurt weer helemaal goed wat nu nog overblijft is de olielekkage bij het oliefilterhuis dit ga ik volgend...