Er zijn 30 resultaten gevonden

Terug

door Moreno83
di aug 21, 2018 10:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Na het voorstellen in het andere topic wou ik toch even mijn 2 Stilo's laten zien! Ben echt ontzettend blij met deze auto's!! 8-) *Disclaimer*. Ik ben een beginner met sleutelen aan auto's en eerlijk is eerlijk , ben alles nu een beetje aan het ontdekken. Ik ben technisch en repareer alles wat los e...
door Moreno83
zo sep 09, 2018 10:00 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Re: Wist je dat !!!

Wist je dat Pierce Brosnan in The November man ( 2004 ) in een Fiat Stilo 5 drs reed?
door Schumi
wo sep 26, 2018 10:05 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Even voorstellen

Hoi Jesse,

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo Abarth allemaal kan betekenen.

Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten...
door Dee01
vr sep 28, 2018 12:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Embleem achterzijde verwijderen

Het is mij met mn pinpas gelukt
door RobertStilo16v
wo okt 10, 2018 9:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Sportstuur

heel andere blik op het stuur :thumbup: ,


niet te lang naar kijken onderweg steeds naar het stuur :lol:
door rubengroenedijk
zo nov 18, 2018 7:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Meeting in zuid holland

Zelf woon ik in ridderkerk en zie ik regelmatig stilo voor bij komen:) nu vroeg ik me af of er intersee is om een keer een rit of mini meeting te houden in zuidholland. Nu vind ik het totaal geen probleem om ver te rijden ook al is de rit in Groningen ga ik de volgende keer gewoon mee ;) maar ik dac...
door kaasjager
za feb 16, 2019 6:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Embleemloze grill

Frank schreef:Kost dat tegenwoordig
Wat geef je er voor? :lol:
door Reinder348
vr mei 03, 2019 8:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

registratie

Direct 2 Stilo's. Een 1.6 op lpg en een Abarth. Ik ben Reinder en heb al heel wat auto's gehad. Nu mijn vrouw echter een grotere caravan wilde, wilde ik een sterkere auto. De Abarth 2.4. Onze tweede auto op diesel werd ook snel minder dus hebben we die ingeruild voor een 1.6 op lpg. Nu 2 Stilo's dus..
door JasperStilo
za mei 04, 2019 10:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Ik en mijn Stilo

Hoi allemaal! Mijn naam is Jasper, kom uit Etten-Leur (NB) en ben sinds februari de trotse eigenaar van een Stilo 1.6 16v uit 2003 (3D). Ik heb dit sinds mijn eerste autootje (Twingo, *zucht*, geldgebrek xD) altijd als de mooiste opvolger gezien. Voorlopig zeer tevreden over mijn Fiatje. Uiteindelij...
door japioo
zo mei 05, 2019 3:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe radio

JRNYMO schreef:afhankelijk van welke telefoon je hebt. Bij mij staat het gewoon onder instellingen - wifi en internet - hotspot en tethering - bluetooth tethering.
Helemaal vergeten te beantwoorden. Gevonden, waarvoor dank natuurlijk.