Er zijn 30 resultaten gevonden

Terug

door bberg
vr jun 28, 2019 9:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Abarth van Jesse

Mooie Stilo! Ik zou persoonlijk een ander instrumentenpaneel er in zetten! Met LCD , staat wat moderner gezien de rest van de auto. Hoe is het radio ontvangst met die haaienvin? Heb je daarvoor je hemelbekleding los gemaakt of er zo opgezet. De haaienvin gaat over de bestaande antenne. Je hoeft all...
door japioo
zo jun 30, 2019 11:35 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Lancia Delta 3

Goedemorgen Stilo rijders. Wij vragen ons wel eens af wat nu te kopen mocht de Stilo weg moeten. De nieuwe generatie kleine hoge zogenaamde soort suv,s vind ik niks, over het algemeen allemaal eenheidsworst. Misschien wel handig voor oudjes zoals wij maar als ik hoog wil zitten koop ik wel een Ford ...
door Luigi
ma jul 01, 2019 9:33 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe radio

Beste Stilofielen. Ik heb deze android radio gekocht en ingebouwd. Hij past perfect en speelt prima. Helaas is de kleur iets donkerdere grijs (zie onderstaande foto) dan het originele Abarth dashboard. Het was wel plug en play. Ik heb geen extra kabel hoeven te trekken. Uiteraard wel de GPS en WIFI ...
door mientjes
wo jul 03, 2019 3:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Bulb/indicator/fog melding/

Dankzij robertstilo werkt de deur verlichting. Bedankt.
door japioo
do jul 04, 2019 9:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Panelen binnenkant achterklep 3 deurs verwijderen.

JRNYMO schreef:Hahaha mijn pa was er ook niet zo blij mee xD good luck!
Toch is het met een vleesvork gelukt ! was wel een hoop gefriemel maar goed.
door bberg
di okt 01, 2019 10:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ontluchten koelvloeistofsysteem

Hallo allemaal, Na het vervangen van mijn koppaking (meh) moet ik het hele systeem voorzien van nieuwe koelvloeistof. Mijn vraag is daarbij moet het systeem ontlucht worden? Als ik kijk naar dit topic: http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=3814 zou dit een nee zijn, maar als ik...
door Variomagic
di okt 29, 2019 12:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

3drs blauw / leer / veel opties / prijs aangepast!

Vanwege een buitenkansje dat ik niet kan laten lopen komt mijn piekfijn onderhouden 1.4 met erg veel fabrieksopties te koop

http://link.marktplaats.nl/m1474827324? ... ons_seller

In prijs verlaagd!
door RobertStilo16v
wo dec 11, 2019 10:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Accubak verwijderen

linker / midden bumper deel los schroeven en ondersteunen onder zijde
zo heb je voldoende ruimte koplamp te wisselen....... minder werk dan ....

accu-kap / accu / polen los koppelen / accu bak (soms roestig zijn) te verwijderen :crazy:
door MagicM&M
za dec 14, 2019 11:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn eerste Abarth project

Beste Stilo fanaten, Het is weer een behoorlijk lange tijd geleden dat ik met een update kwam. Door de drukte en tegenvallers heb ik mijn Abarth project even in de koelkast moeten zetten. Toen vervolgens de koppakking van mijn Cinquecento het begaf had ik weinig keus en moest ik met de Abarth aan de...