Er zijn 74 resultaten gevonden

Terug

door HazeSpace
ma apr 07, 2014 1:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: werkplaatshandboek

Een idee om dit boekje van jou op te kopen met geld uit de FSC clubkas? En dit dan alleen ter beschikking stellen onder donerende leden?

Ga dan wel niet over het geld.. maar gooi alleen even een balletje op.
door HazeSpace
ma apr 07, 2014 1:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Ga binnenkort mijn koplampen polijsten (1 is helemaal gaar) en denk ook meteen die ledjes erin knallen! Afgelopen weekend mn auto op de brug gehad. Zonder problemen door de APK. Bandjes voor en remmen achter wel binnenkort aan vervanging toe.. Maar dat wisten we al. Middendemper begint ook al af te ...
door HazeSpace
ma apr 07, 2014 3:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Woon in Lelystad he. Komt wel goed!
door HazeSpace
ma apr 07, 2014 3:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Specificaties van de Stilo Abarth 2.4 20v

Heb je niet ener of andere comfort mode ofzo op die abarth? Blijf het maar apart vinden dat je auto volgens jou zo sloom is.. Loopt hij wel op alle cilinders?

(tijd voor een nieuw topic?)
door HazeSpace
vr apr 11, 2014 2:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ASR ESP fault

Dan kan ik alles wel preventief vervangen. Moet ook nog remschijven, remschoenen, distributie, waterpomp, bodemplaat rechts voor, grill, polijst setje voor mn koplamp.
door HazeSpace
za apr 12, 2014 2:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ASR ESP fault

Ga sowieso binnenkort op aanrade van Arthur, en mn automonteur maat mijn remschijven + blokken achter vervangen en de remvloeistof vernieuwe/ontluchten. Schakelaar neem ik ook mee. Hoop dat het daarmee opgelost is. Neem aan dat deze foutmelding ook voorkomt op het moment dat er ook maar IETS mis is ...
door HazeSpace
ma apr 14, 2014 9:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aanjager

Thenu schreef:Hey Boy. Een foto van een heel mooi meisje naast je km teller zetten. Krijg je het ook warm.
:lol:
door HazeSpace
ma apr 14, 2014 10:03 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aanjager

Nou dan zal ik deze eens snel doornemen. Ik monteer haar wel op de benzine meter.
door HazeSpace
wo apr 16, 2014 10:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: A&D Black-Red Abarth 5M17

Pfff... triest hoor.. Dan mag ik nog van geluk spreken met mijn eend..

Hoop dat het goed komt! En als je wat hulp nodig hebt met sleutelen oid kom ik wel even langst!