Er zijn 136 resultaten gevonden

Terug

door djacco
vr jan 02, 2015 8:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

Vandaag met luigi een kleine beurt gedaan en de APK punten nagelopen. (Vorige beurt was half febr. 2014 sinds dien ongeveer 2500-3000km gereden) 1) remmen open gemaakt schoon en gangbaar gemaakt ( alles los gehad en ingevet, achter zat best wat roest maar minder dan toegestaan) 2) remvloeistof verve...
door djacco
za jan 17, 2015 8:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwjaarsmeeting FSC

cees26 schreef:Jammer Djacco.
Jammer Rein. Truckse, hou de glimmende kant boven !! :roll:
Petra moet studeren dus ga ik met de kids de deur uit en die wilden niet naar Veenendaal maar naar het zwembad ;)
Veel plezier morgen!
door djacco
di jan 27, 2015 8:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: radio

Ziet er netjes uit. :thumbup:
wel jammer van de dopjes in het frame
door djacco
ma feb 16, 2015 5:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: instrumenten paneel werk niet meer +kleinen dingen ECU k

Er is een uitgebreid topic over het uitvallen van het instrumentenpaneel http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=527&start=70 Check ook deze eens http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=775 Het klinkt alsof het instrumentenpaneel kapot is ... Je kan deze lat...
door djacco
do feb 19, 2015 1:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: instrumenten paneel werk niet meer +kleinen dingen ECU k

Bedankt voor de reacties Na dagen het niet gedaan te hebben heeft hij het ong 3 uurtje gedaan aleen niet mee kunnen rijden. Nou doet hij niet meer aleen het airbag failurelampje brand. Zekering kast is uit elkaar gehaald een schoon gemaakt plus dat alle zekeringen zijn nagelopen. Alle aarde aanslui...
door djacco
do feb 19, 2015 11:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

Mijn auto was helaas afgekeurd voor de APK (2 banden uitgedroogd, een gedraaide remslang, stadslichtje en naaf rechts achter) :think: Banden wist ik en had ik nog liggen, stadslichtje en remslang was ook zo opgelost maar de naaf moest besteld en heb ik woensdag vervangen wederom met hulp van Luigi. ...
door djacco
za feb 21, 2015 1:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitgevallen met optrekken

Ik doe ook maar een gok, maar als hij niet goed in zijn vrij blijft kan hij ook uitvallen lijkt me al zal je dat wel voelen moeten voelen als je hem niet op de handrem hebt. Als ik het goed begrijp start hij prima maar slaat hij na een seconde al af ? blijft gokken maar mogelijk toch slechte verbran...