Er zijn 175 resultaten gevonden

Terug

door Verwijderde gebruiker 136
za apr 05, 2014 6:48 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: werkplaatshandboek

Beste Stilofielen.

Ik heb via marktplaats een digitale uitvoering van het werkplaatshandboek gekocht.
Heb het ff geprobeerd en het lijkt goed te werken.
Zal hem en mijn laptop meenemen naar de ALV zodat de geïnteresseerde ff kunnen kijken.

Groet Luigi.
door HazeSpace
ma apr 07, 2014 1:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: werkplaatshandboek

Een idee om dit boekje van jou op te kopen met geld uit de FSC clubkas? En dit dan alleen ter beschikking stellen onder donerende leden?

Ga dan wel niet over het geld.. maar gooi alleen even een balletje op.
door longtimeago
do apr 10, 2014 2:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: evenementen overzicht 2014

Schumi schreef:Hoe moeilijk kan het zijn ;)
Nouja ik moest ook goed zoeken, er zit namelijk al een slotje op maar het evenement is nog niet geweest. Is dus vrij verwarrend. :lol:
door yellowstilo
wo apr 16, 2014 10:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Contact sleutel en sleutel aangelegenheden

deze sleutel/ afstandbediening werkt niet op de Stilo - je hebt zowieso een ander type (correct geprogrammeerde) transponder nodig maar de printplaat wijkt ook af en zal hoogstwaarschijnlijk niet gaan werken. Eeen goede sleutelboer moet een losse sleutelbaard kunnen leveren adhv. een voorbeeld of he...
door Mikester
ma apr 21, 2014 7:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: projectje

zooo vandaag weer een meeting gehad in rosmalen bij autotron.!! genaamd full speed.! hier heb ik meegedaan aan sound quality meeting ook wel ESQL genoemt.! dit is totaal niet waar mijn audio voor gemaakt is maar ik was gewoon benieuwd hoe hoog ik zou komen.! ik ben niet in de prijzen gevallen zoals ...
door Schumi
wo apr 30, 2014 2:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Mini meeting Bleiswijk

Theboyk is nu helemaal los op de Stilo Abarth... :thumbup: :clap:
Accu gewisseld...bobine 5e cilinder vervangen....SeleSpeed ontlucht en opnieuw ingeleerd...koppeling ontlucht...en alle fout meldingen gewist.

Afbeelding
Afbeelding
door cees26
zo mei 04, 2014 6:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Noord Holland rit 4.5.'14

Signori\a Het verzamelpunt in Oostzaan werd overspoeld met Fiat's, iets waar de dames van de Avia niet gelukkig mee waren hahaha, maar even na elven vertrokken alle Stilo's, de Ritmo cabrio,de Regata, de 124 Coupe, de 128 sport, de MW van een FCN lid (Adri) en de geleende Japanner van Djacco richtin...
door Mikester
di mei 13, 2014 9:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: weinig vrije ruimte onder bumper?

djacco schreef:Kan ik de voorkant een klein beetje verhogen (2cm) zonder nieuwe vering te kopen?
kofferbak volgooien met lood :D