Er zijn 5 resultaten gevonden

Terug

door Fiatmeeting
vr apr 18, 2014 1:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

http://i58.tinypic.com/2whmkg6.jpg Beste Stilo rijders, Hierbij de officiële aankondiging van de Fiat en Abarth meeting op 31 mei 2014 te Unlimited Tuning Amersfoort. De meeting wordt georganiseerd vanuit Unlimited Tuning en een aantal leden van de Fiat Bravo club. De meeting is bedoelt om zoveel m...
door Fiatmeeting
vr apr 18, 2014 1:51 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

FiatMeeting stelt zich voor

Beste Stilo rijders, Mijn naam is Thomas en trotse bezitter van een Bravo Sport Plus (gechipt 175PK) en MG F. Tot december 2011 reed ik ook een Stilo, 1.6 sporting, maar die heeft begrijpelijkerwijs het veld moeten ruimen voor de Bravo. Overigens wel 50.000km probleemloos rondgereden. Waarom meld ik...
door Fiatmeeting
ma apr 28, 2014 11:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Twijfel met redelijke kans: - Evt. met 2 auto's. Twijfel i.v.m. herkansingen van tentamens. Graag een plaats waarbij we met spoed weg kunnen i.v.m. Alarmering en piketregeling. Prima, zal ik rekening mee houden! Ik zal 2 vakken bij de uitgang vrijhouden en de Stilo club daar dan plaatsen. :thumbup:
door Fiatmeeting
di mei 06, 2014 3:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Wij kunnen hopelijk op zeer korte termijn mededelen dat er een aantal Fiat&Abarth gerelateerde partners tijdens het evenement aanwezig zullen zijn. Een echte toevoeging! :thumbup:
door Fiatmeeting
di mei 13, 2014 1:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat & Abarth Meeting Nederland 31 mei 2014

Ondertussen kan ik het volgende melden: - De aanmeldingen gaan nu erg snel. We gaan echt van een mooie opkomst (minimaal 50 auto's) uit. - Er zal ter plekke eten & drinken te koop zijn. Je kunt natuurlijk zelf ook wat meenemen, maar de mogelijkheid is er dus. - Er is, voor de enthousiastelingen ...