Er zijn 46 resultaten gevonden

Terug

door Astrid1987
za okt 22, 2016 8:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Editor van een FB pagina

Beste Stilo fanaten, Zoals de meeste van jullie weten bestaat er een FB pagina uit Bosnië (Eat Sleep Sex Drive). Hier worden regelmatig prachtige foto' s van stilo's can over de hele wereld gepost. Ik ben benaderd door de beheerder om te helpen met het posten en editen van deze pagina. Dus als er me...
door EntonoX
do nov 17, 2016 10:34 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Volumeknop vervangen bij connet nav+

1) Connect nav eruit halen
2) voorfront losschroeven
3) Flatcable verwijderen van front -> radio
4) voorfront demonteren (printplaten los)
5) dan pas kun je de knoppen vervangen

:thumbup:
door Reind67
za nov 26, 2016 11:36 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Reind67 Een ochtend sleutelen en weer heerlijk stil rijden...

20161105_113855.jpg Hallo mede - Stilisten, Na de laatste modificaties was het een tijdje stil... tot afgelopen week. Na jezelf een behoorlijke tijd te ergeren aan een rammel bij elke klinker straat en drempel was de maat vol. Een paar dagen achter elkaar de bevestigingsbouten ingespoten met WD40, ...
door Astrid1987
vr feb 10, 2017 8:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Brabant Meeting met bbq 26 augustus

Hallo mede Stilo fanaten, Wegens het succes van de Brabant meeting 2016 willen Dee01 en ik deze nogmaals organiseren op zaterdag 26 augustus. Verzamelen bij Antione (Dee01) thuis, adres opvraagbaar per PB Bakkie koffie Rondrit Bbq als afsluiting Nadere info volgt uiteraard ruim op tijd. Mocht je aan...
door japioo
zo mar 05, 2017 5:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Afspeel probleem Yatour YTM06

Hoi basie,
Eindelijk even tijd gehad om het kort te testen, wat repeat met aux afspelen te maken heeft is mij een raadsel maar ... het werkt wel !
Connect Nav+ blijft toch een merkwaardig apparaat hoor.
Half uurtje gereden en niet meer uitgevallen.
Bedankt voor de tip ! Ik ben er blij mee.