Er zijn 38 resultaten gevonden

Terug

door Ecniv
wo mei 14, 2014 7:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hey All

Mijn oude staat bij de garage nog uit te lekken :? Maar zal ze voor die weg gaat nog even naast elkaar zetten :lol:
door Ecniv
zo mei 18, 2014 1:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hey All

Zoals beloofd nog wat foto`s van beide stilo`s Rood is de verzopen 1.2 de Zilvere mijn nieuwe 2.4 (Hoop dat de meeste dat ook wel zien :lol: )Afbeelding Afbeelding Afbeelding
door Ecniv
di mei 20, 2014 6:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hey All

Ja baal d`r ook best wel hard van maar kon er zelf weinig aan doen mn achterkant gleed weg en reed op zo`n smalle weg dat ik geen tijd meer had om te corrigeren dus ging zo de dijk af en de sloot in.... :cry: @djacco & mikester: Die onderdelen ga ik mn best ff voor doen hij wordt in de loop van...
door Ecniv
wo jul 30, 2014 4:13 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Unlimited Tuning stelt zich voor! :)

Zeker een mooie toevoeging aan het forum, m`n portemonnee begint nu al te jeuken :lol:
door Ecniv
do aug 14, 2014 12:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Ziet er netjes uit! Kan je dan uiteindelijk ook gewoon alle instellingen veranderen die je ook met je connect kan? Of gaat dit nu op het menu van je instrumentenpaneel? Dat gaat inderdaad met mijn instrumentenpaneel dus wat dat betreft mis ik de connect + op geen enkel vlak meer. - Navigatie altijd...
door Ecniv
vr sep 05, 2014 8:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Dat gaat helemaal goedkomen. Denk dat het lastigste gedeelte is die proxy allignment. Voor de rest is het inbouwen over het algemeen geen probleem voor mij. Is niet de eerste die ik inbouw, alleen nooit met stuurwielbediening gedaan. gelijk even fotootjes schieten van het inbouwen. Had nog geen how...
door Ecniv
za sep 20, 2014 12:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Video op Nav+

Ik ben de kabel uiteindelijk niet gekocht ben voor een aftermarket systeem gegaan waarbij de mogelijkheden groter waren dan dat dit me bood.

Voor meer info hierover kan je dit topic lezen: http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewt ... f=30&t=878
door Ecniv
zo jan 11, 2015 2:52 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: opnames promotiefilm(pje) FSC !

Ik wil hier ook wel een duit in het zakje doen ;)

Wel een deadline zeg om mijn Stilo weer in optima forma te krijgen :lol:
door Ecniv
di jan 13, 2015 8:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwjaarsmeeting FSC

Ik geloof dat ik me nog niet aangemeld heb :oops:

Echter doe ik dit nu onder voorbehoud, want als ik m`n veer er niet onder krijg is het wat ver lopen :lol:

Denk trouwens dat m`n vriendin ook wel mee komt :lolno: