Er zijn 38 resultaten gevonden

Terug

door Ecniv
ma jan 19, 2015 5:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Storing Low Engine Oil Pressure

Nu die nog te weinig heeft zou ik gelijk het systeem even aanpakken verwissel het oliefilter de olie en gebruik voor het opnieuw afvullen 10w60 van castrol.
door Ecniv
do jan 29, 2015 6:59 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 28 juni

Ik ga morgen even bij m`n baas aan z`n hoofd zeuren.

I`ll keep you informed :thumbup:
door Ecniv
do feb 12, 2015 3:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitgevallen met optrekken

Misschien een vreemde vraag maar wat voor benzine tank je? Ik vraag dit omdat de nieuwe biobrandstoffen wat corrosiever in elkaar schijnen te steken het kan dus zomaar zijn dat een van de leidingen is gaan lekken en je motor hierdoor niks meer krijgt. Heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee maar de...
door Ecniv
ma apr 06, 2015 2:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo 1.6 16v Racing -- MaxAuto

Om het samen te vatten. Visueel is er geen betere variant, echter de mogelijkheden hiermee zijn zeer beperkt. Dat laatste bedoel ik voornamelijk restricties van het besturingssysteem mbt het afspelen van formaten. Als je al een yatour hebt is het wel een logische keuze, maar of het het geld waard is...
door Ecniv
do mei 07, 2015 6:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Storingen dashboard

Ik zie dat je de 1.6 rijdt mocht het nog niet gedaan zijn zoieso even je ECU verplaatsen ;)

Als ik jou was zal ik eerst even een afspaark maken met 1 van de FSC`s quickpoints om je auto uit te lezen, betreffende leden en locaties staan in de how to sectie :thumbup:
door Ecniv
wo mei 27, 2015 4:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Disegno Fiat Boxtel 24 mei '15

Ziet er inderdaad zeer goed uit, alleen Schumi mag wel wat vrolijker kijken op de foto hoor :lol:

Helaas was ik zelf druk aan het werk, de 28ste ben ik er zelf weer een x bij kijk er nu al naar uit :thumbup:
door Ecniv
vr jun 26, 2015 12:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: moter

Ik zie dat je vlak bij Zandvoort woont laat nou net iedereen daar Zondag zijn ;)

Dus ik weet zeker dat we dat uitlezen op zeer korte termijn kunnen regelen :thumbup:
door Ecniv
wo jul 08, 2015 10:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Hoera!!!!! Mijn stuurwielknoppen doen het weer!!! :D Welliswaar niet alles maar de belangrijkste zijn weer aanwezig :thumbup: Hulde aan Stilodriver die deze unit ontdekt heeft en de goede assistentie van NavInc :clap: Volgende stap interieur weer in orde maken, mijn fascia plate ligt nu lekker te we...
door Ecniv
do jul 16, 2015 10:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vakje naast stuurwiel

Heb `t voor elkaar gekregen :D

Hij zit er gewoon ingeklemd, schroevendraaier ertussen en gaan :thumbup: