Er zijn 38 resultaten gevonden

Terug

door Ecniv
zo jul 19, 2015 10:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Ik vergeet het helemaal maar heb het vandaag af gemaakt! :D

Bij deze het resultaat:
Finished.jpg
door Ecniv
za jul 25, 2015 2:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Wel ik heb er nu 2 voor jullie klaar :D

Afbeelding

Afbeelding


Mocht er interesse zijn zal ik een uitleg maken hoe dit te laten werken met de head unit ;)
door Ecniv
ma aug 17, 2015 1:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Zeg, zou een radio van lightinthebox ofzo ook passen? Wat de radio's die ik hier zo zie zijn nog best prijzig naar mijn mening. ;) Alles zal passen dat is geen enkel probleem, gewoon een kwestie van het juiste DIN frame vinden ;) Het is echter wel zo dat je geheid tegen andere (functionele) problem...
door Ecniv
za sep 05, 2015 9:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten, Duitsland. internationale meeting

cees26 schreef:Veel plezier! Baal zo erg dat ik er niet bij ben !
Ga even onder de koude douche staan dan heb je de helft ervaren :lol: :P :lol:
door Ecniv
zo sep 06, 2015 7:57 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten

Was inderdaad leuk om er bij te zijn, zij het dat de regen wat tegenviel...

Wel wil ik Anand nog wel van harte feliciteren met die mooie prijs :clap: :thumbup: :clap:
door Ecniv
di okt 06, 2015 8:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Zoiets?? ;) https://www.conrad.nl/nl/navilock-nl-69atsma-3m-gps-ontvanger-378865.html?WT.mc_id=gshop&gclid=COeHqua8rsgCFYGx2wodjZUPbA&WT.srch=1 Wat betreft de Fascia plate het frame en de adapter kan je daar inderdaad bestellen als je geinterresseerd bent in de stuurwieladapter die ze daar h...
door Ecniv
za jan 23, 2016 4:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Radio gaat niet aan en uit met de auto

Voor het linker bedieningpaneel moet de airbag er af dus eerst voor half uur de accu er af en dan pas gaan klussen ;)

Er zitter achter het stuur een paar schroeven die als je die eruit draait zou de airbag los moeten komen, hierna wijst het zich vanzelf :thumbup:
door Ecniv
za jan 30, 2016 1:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stilo 1.2

dennis12354 schreef:Achteruitrijdschakelaar maakt misschien sluiting?
Misschien in combinatie met de remlichtschakelaar? :think:
door Ecniv
ma mar 07, 2016 11:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Antenne vervangen

Wat Drunzy al zegt; dat moet gewoon kunnen, ik zou wat je mist gewoon van de sloop halen en dat erop zetten.

Wellicht dat je wat aansluitingen door moet solderen maar behalve dat dat even op een rot plek zit moet het makkelijk te doen zijn :thumbup:
door Ecniv
ma apr 25, 2016 9:37 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Remmen

Zo alles doet weer wat het moet doen! Beide Remcilinders achter zaten dus vast achteraf (Ga dus ook maar snel naar voor kijken) maar na een revisie van Kaasjager was inbouwen daarna weer een kaasie :angel: :lol: Ga m`n klauwen nog wel spuiten maar het voorlopige resultaat mag er zijn als ik het zelf...