Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door jeroen180
do jul 03, 2014 8:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw

Zie bijlage 8-)
door jeroen180
zo jul 06, 2014 5:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe ECU en gasklep inleren omgeving schiedam

Hier mag een slotje op.

We hebben met hulp van iemand van deze club de ECU voertuihg-configuratie gewist mbv Multi-ecuscan. Daarbij hebben we de cruisecontrol aangezet waarbij ook werd ingeleerd.

dank je wel schumi
door jeroen180
di sep 16, 2014 9:23 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Krakende voorkant?

Bij rijden is het geluid kloppend van aard.. bij 50km/h heb ik een beat van ongeveer 200bpm :lolno:
door jeroen180
do jan 29, 2015 11:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Complete fiat stilo 1.6 - rijdend

Complete fiat stilo 1.6 APK tot oktober 2015. Kleur: donkerblauw Pluspunten: Start in één keer, loopt stationair perfect. Klein onderhoud in overvloed uitgevoerd (elke 10K nieuwe bougies en altijd vol olie) Schade: Achterbumper scheurtjes, lichte schade aan de zijkant Modificaties: Nieuwe computer C...
door jeroen180
ma feb 02, 2015 10:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Allerlei meldingen en stilvallen motor

Ik had ook rare problemen. Yellowstilo heeft mij een nieuwe computer verkocht. Rijd sindsdien als een zonnetje. Ik ben het niet altijd met hem eens maar hij helpt ons prima uit de brand. +1 voor jou Yellow
door jeroen180
ma feb 16, 2015 2:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: instrumenten paneel werk niet meer +kleinen dingen ECU k

Onder je motorkap zit een kastje. Daar ook alles na gekeken. Loop al je zekeringen nog na
door jeroen180
za mar 14, 2015 8:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Quickpoint Bleiswijk - Op bezoek bij Schumi

Hi All, Als trotse eigenaar ben ik voorbereid via dit forum op nalooppunten van de abarth. Daarnaast moest deze nog even uitgelezen. Dit heb ik bij een van onze "quickpoints" gedaan in bleiswijk. Aangezien ik uit rotterdam naar boskoop rij kom ik er praktisch langs. We hebben de algemene s...
door jeroen180
ma jul 11, 2016 1:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Kon het weer niet laten

Ha leden, na een anderhalf jaar Honda Civic te hebben gereden kon ik het niet laten. Door een ongeluk met van Zanten in vlaardingen is mijn honda totall loss :crazy: . Ik heb een stilo 1.6 16v MW dynamic gekocht met 202000 op de teller en vervangen riemen op 199000. Ziet er prima uit (haast nieuwe i...
door jeroen180
ma aug 08, 2016 6:48 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: MW 1.6 Stuur scheef

uitgelijnd. was dus de oplossing. Kaasjager had dus de oplossing.