Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door jeroen180
di aug 09, 2016 9:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rem voelt sponzig...Stilo 1.6

Klinkt als niet ontlucht :O zou schumie opvolgen. uitlezen of uit laten lezen op codes. Maar met lucht vind je gene codes
door jeroen180
wo aug 10, 2016 9:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: loshangende aansluiting

Die zijn optioneel voor Xenon verlichting. En inderdaad. Als je de facelift bumper heb zijn ze voor mistlampen als ik me niet vergis. Kijk maar eens aan de andere kant. daar zit ook een losse connector
door jeroen180
vr aug 19, 2016 10:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

Wordt voor mij erg krap ivm hypotheek aanvraag bij de bank afspraken enz enz. Ben ik er morgen toch bij? Stuur ik iemand graag een bericht. Gaarne 06 per PB zodat ik kan appen!
door jeroen180
vr aug 26, 2016 4:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: aanlopend/kloppend geluid Stilo 1.4

Ik heb toendertijd een bak opgehaald voor 100 euro bij smith in zoetermeer. Deze er zelf ingebeund met een nieuwe koppeling. Totaal kosten om en nabij 250 en een broodje rosbief :) dagje werk met loopgracht en motortakeltje
door jeroen180
wo feb 22, 2017 9:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stilo van Jeroen180 MW 1.6 update 22-2-2017

Nieuwe update - Het is weer een tijd geleden. Er is intussen ook weer een hoop (niet) gebeurd :) Ben nog steeds de rammel aan het oplossen. Dacht eerst me draagarm maar zoals boven aangegeven begin ik het toch echt in me vering te zoeken of achterbrug. Ik was het zat. ik heb me auto weggebracht en v...
door jeroen180
do mar 02, 2017 10:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: M'n apparaat

Wow... ik vind die bestikkering wel erg mooi van umbrella... doe je cosplayen ofzo :)
door jeroen180
za mar 25, 2017 6:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Canbus + s4 connector reinigen

Hoi leden, Ik heb de auto bezocht van meneer Mientjes. Ik kan de volgende conclusie trekken; Na uitlezen nieuw geplaatste ECU en ingespoten Canbussen (ook in de zekeringkast binnen), ook de ABS stekker kan ik het volgende melden - loose connection op het dashboard - ABS en ESP controle lampje brand ...