Er zijn 14 resultaten gevonden

Terug

door Stilodriver
wo jun 11, 2014 10:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo rijder er bij...

Hallo medeforummers, Ik ben Wim, 27 jaar en sinds 2 dagen in het bezit van een Fiat stilo multiwagen 1.9JTD 115pk , donkerblauw uit 2004 (foto's volgen nog). Op het kenteken staat active model maar er zit wel een nav+ systeem in en de ramen achter zijn ook licht getint. Ik kon nergens vinden wat nou...
door Stilodriver
zo jun 15, 2014 11:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] De Stilo van... Stilodriver

Hallo allemaal, In dit webdagboek wil ik graag mijn avonturen van ik en mijn Stilo neerzetten en hierdoor een bijdrage te kunnen leveren aan dit leuke forum. Ik ben niet heel veel van het tunen maar ik hou er van om een auto gewoon er mooi en strak uit te laten zien zonder te veel poespas er aan. He...
door Stilodriver
ma aug 18, 2014 3:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: volume knop werkt niet juist

Is het mogelijk om jou volumeknop er af te halen? Zo ja, probeer wat contact spray bij het pinnetje langs te spuiten. Over het algemeen zit er in een radio een potmeter, deze regelt het volume. De kans bestaat dat die versleten is of vervuild is geraakt. De makkelijkste oplossing is eerst het bovens...
door Stilodriver
do sep 04, 2014 10:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Dat gaat helemaal goedkomen. Denk dat het lastigste gedeelte is die proxy allignment. Voor de rest is het inbouwen over het algemeen geen probleem voor mij. Is niet de eerste die ik inbouw, alleen nooit met stuurwielbediening gedaan. gelijk even fotootjes schieten van het inbouwen. Had nog geen how...
door Stilodriver
vr sep 05, 2014 10:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nav+ inbouwen

De radio functie gaat wel werken en als je een gps module hebt ook de navigatie. Persoonlijk zou ik het niet doen en gewoon op zoek gaan naar een leuke radio en waarom? De vraagprijzen gemiddeld van een nav+ liggen hoog en je moet het passende frame er bij hebben anders gaat het niet werken. De laat...
door Stilodriver
za sep 06, 2014 1:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitlaat,

Precies dat ja. Ik weet nog wel een adresje in swifterband waar ik goede verhalen over heb gehoord. Bedoel je PM performance? Kan ik aanraden, heb destijds mijn Volvo s40 voorzien van een mooi sierstuk. Was destijds niet duur en je krijgt goede service. Op hun site staan wel foto's van resultaten o...
door Stilodriver
za sep 13, 2014 10:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stuur met stuurwielbediening

Een ander stuur met bediening monteren is de klus niet, maar het werkend krijgen wel ben ik bang voor. De stuurwiel bediening loopt namelijk via jou Can Bus. Nu weet ik niet als alle kabels van de Can Bus voorbereid zijn in de auto. Snelle check is het makkelijkst om even naar de iso stekker van jou...
door Stilodriver
zo nov 09, 2014 5:57 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De EGR klep bij de 1.9 JTD

dennis12354 schreef:Nee, ook wel gebruikt maar ik merk niks.
Bedankt voor de info :thumbup:
door Stilodriver
zo nov 23, 2014 4:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstar

Als je plof hoort ben ik bang dat radio overbelast raakt door een bepaalde oorzaak. Dit kan warmte zijn of dat er een weerstand of relais defect is. Wat je kunt doen is de radio openen en kijken op de printplaat als je ergens zwarte roet ziet dit is een makkelijke methode om te kijken als er iets do...
door Stilodriver
zo jan 11, 2015 10:37 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ruitensproeiervloeistof

Een goedkope manier is om het te verdunnen met water, de antivries is namelijk zo gecentreerd dat het tot -20/25 kan. Met de huidige winterse omstandigheden is het mogelijk om "licht" te verdunnen. Andere mogelijkheid is om een flesje geconcentreerd te kopen en dit zelf mengen aan de hand ...