Er zijn 22 resultaten gevonden

Terug

door djacco
do apr 24, 2014 11:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Vervangen van standaard lampjes door LED

Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar informatie over het vervangen van verschillende lampjes door led's en vooral welke lampjes canbus (error free) moeten zijn. (even zoeken op ebay -> canbus led en de keuze is reuze :D ) Om alle info te verzamelen heb ik dus maar een nieuwe post aangemaakt graa...
door djacco
vr jun 06, 2014 11:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: storing multifunctioneel display

En het plaatje :D
Afbeelding
(Fiat stilo 1.6 16V interior led change red & white cluster, radio , AC, switches)
door @N@ND@B@RTH
ma jun 16, 2014 12:04 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo rijder er bij (foto's geplaatst)

Hoi Wim,

Je donatie is ontvangen en inmiddels behoor je tot donerendeleden.
Namens de Fiatstiloclub onze hartelijke dank :clap:

Gr, Anand
door DEvorigeStilo
za jun 21, 2014 7:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo rijder er bij (foto's geplaatst)

Hallo Wim, je Stilo is echt een Dynamic versie met Nav+ en absoluut geen Active. Om je nog iets op te waarderen: Deze motor is getuned bij BullPowerTuning in Dronten en levert 152 PK i.p.v. de originele 115 PK. -getest op de rollenbank, met een koppel van ca. 350 nm, een geweldige trekkracht. Ik wee...
door DEvorigeStilo
zo jun 22, 2014 11:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

ex

Hallo, Even voorstellen, mijn naam is René en ben 10 jaar blije rijder van dezelfde Stilo MW, en dan het woordje geweest er achteraan. Bewust gekozen in 2004 voor dit model en type, een krachtige diesel met alle opties (Dynamic met extra nav+) om eerst als lease auto te gebruiken en daarna overgenom...
door Ecniv
do aug 14, 2014 12:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Ziet er netjes uit! Kan je dan uiteindelijk ook gewoon alle instellingen veranderen die je ook met je connect kan? Of gaat dit nu op het menu van je instrumentenpaneel? Dat gaat inderdaad met mijn instrumentenpaneel dus wat dat betreft mis ik de connect + op geen enkel vlak meer. - Navigatie altijd...
door Schumi
do sep 04, 2014 11:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Dit is de juiste module voor de NAV Inc.
De stuurbediening werkt in combinatie met de aftermarkt radio :thumbup:
View My Video

Note...deze post is niet van mij ..ik ben nu alleen even de "boodschapper" :)
Met dank aan (Wim) Stilodriver
door Ecniv
vr sep 05, 2014 8:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: NAV+ Vervangen

Dat gaat helemaal goedkomen. Denk dat het lastigste gedeelte is die proxy allignment. Voor de rest is het inbouwen over het algemeen geen probleem voor mij. Is niet de eerste die ik inbouw, alleen nooit met stuurwielbediening gedaan. gelijk even fotootjes schieten van het inbouwen. Had nog geen how...
door kaasjager
za sep 13, 2014 11:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wiellager achter vervangen

Ja bij mij was het overduidelijk dat de lagers vervangen moesten worden. Ik had boven de 60 km/h een heel vervelend geluid. Hoe harder ik ging rijden, hoe harder het geluid. Je kan het testen door je auto op te krikken aan de achterzijde en dan je wiel een slinger geven. Als hij geluidloos draait is...