Er zijn 27 resultaten gevonden

Terug

door Astrid1987
zo mei 21, 2017 7:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Classic Parc Boxtel

Zojuist thuis gekomen van een aangename en super gezellige dag bij het Classic Park te Boxtel. Erg leuk om elkaar weer te zien en bij te kletsen. Er stond een mooi scala aan prachtige Italiaanse wagens, heb m'n ogen uit gekeken :-) Het weertje was super! De monchou taart ook... Na de meeting nog met...
door Schumi
zo mei 21, 2017 8:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Classic Parc Boxtel

Wat gaaf dat jullie z'n mooie meeting hebben gehad...en met het mooie weer er bij :thumbup:
En de fotograaf mag ook blijven hoor :lol: hele mooie plaatjes gemaakt...top :thumbup:
door MelindaB
di mei 23, 2017 12:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Classic Parc Boxtel

Ik zal ook ff mijn zegje doen en mijn fototjes showen. :D Het was een top dag. The End. :lol: We waren inderdaad wat te vroeg op het terrein, maar dat bracht zoals vermeld voordelen met zich mee. Ikzelf had de dag en nacht ervoor niet geslapen dus was al brak voor het evenement überhaupt begon, maar...
door cees26
za jun 17, 2017 10:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017 !

Heren/dames Volgend weekend is het zover ! Italia a Zandvoort ! hieronder enkele FSC huisregels : verzamelen voor beide dagen : Ysbaanpad (A W I van Idenburglaan) te Haarlem, gelegen aan de N208, zaterdag verzamelen om 09.15 uur, vertrek naar circuit 09.30 uur, zondag verzamelen om 08.15 uur, vertre...
door Schumi
zo jul 09, 2017 10:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Tikkend/piepen geluid bij licht remmen.

Even kijken of de stofplaat ergens tegen aan komt...deze is misschien wat verbogen tijdens de klus ;)
Afbeelding
door EntonoX
zo jul 16, 2017 10:36 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gearbox failure eerste dag van de vakantie

Shit zeg zo net in de vakantie. P1743 is volgens mij de sensor op het hydraulisch druklager. Controleer eerst even de connectors en bekabeling. Mocht het selespeed olie niveau op pijl zijn dan is waarschijnlijk alleen de sensor overleden, maar om die te vervangen moet wel de hele bak eraf...
door Schumi
ma aug 07, 2017 8:31 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gearbox failure eerste dag van de vakantie

Rond de € 80,= maar is zou deze reparatie toch in combinatie met de pomp revisie doen hoor...je gaat hier heel blij van worden :thumbup:
Dan heb je de selespeed namelijk weer helemaal in-orde voor de komende jaren !!!
door Schumi
ma aug 07, 2017 9:47 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Fiat 2300

Dit is wel een heel bijzondere Fiat...is er dus maar 1 van !!!
https://www.youtube.com/watch?v=tI4rAZ6e_Os