Er zijn 263 resultaten gevonden

Terug

door cees26
wo jun 11, 2014 4:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: New Member

Hoi Jeroen. Welkom bij FSC, het gezelligste en informatiefste Stiloforum. Wellicht tot ziens op 1 van onze, altijnd gezellige meetings, jammer dat je 29 juni niet aanwezig kunt zijn op Zandvoort, traditioneel een geslaagd evenement, waarbij FSC altijd prominent aanwezig is. Daarna is ons volgende ev...
door cees26
wo jun 18, 2014 3:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Vanochtend heeft Luigi aangegeven deel te nemen. We hebben nu 20 !!, deelnemende Stilo's.

Begin volgende week krijg ik alle benodigde bescheiden digitaal aangeleverd.
We kunnen daarna ook een verzamelplaats afspreken.
door cees26
vr jun 20, 2014 3:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Signori. Het tijdschema voor Zandvoort is bekend ! De aanvang is 09.00 uur. Wij moeten/willen natuurlijk op tijd zijn om onze macchina's goed op te kunnen stellen. Voorstel is te verzamelen op de parkeerplaats van ijsbaan Haarlem, Ijsbaanlaan 2, 2024 AV Haarlem, gelegen aan N208. Hiervandaan is het ...
door cees26
za jun 21, 2014 6:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuw

Hoi Jeroen.

Welkom bij FSC de gezelligste Stilo club voor en door leden.

Als gezinsauto heb je een goede keus gedaan en als pa alleen is, is de Stilo ook een fijne rij-genoot !!

Veel plezier op ons forum en wellicht tot ziens op 1 van onze altijd gezellige meetings !

Saluti
Cees
door cees26
za jun 21, 2014 6:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: mijn fiat stilo

Hoi Kevin.

Welkom bij FSC.

Zoals Arthur al vermelde kan je op ons forum wellicht tips en tricks vinden om de kosten voor onderhoud van je Stilo vinden !
Word donateur en ontdek de mogelijkheden !

Wellicht tot ziens 1 van onze altijd gezellige meetings.

Saluti
Cees
door cees26
di jun 24, 2014 8:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Heren,

De toegangskaarten en de paddockkaarten zijn binnen !

Ik ga ze zondag uitreiken op de verzamelplaats aan degenen die zich hebben aangemeld (zie 1 post in dit topic).

Vanzelfsprekend ben ik daar voor 08.00 u aanwezig, ik verwacht u ook op tijd !

saluti
Cees
door cees26
ma jun 30, 2014 9:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Heren/dames. Bedankt voor alle complimenten. Het is altijd leuk om een meeting/evenement voor FSC te organiseren, omdat ik weet dat een ieder enthousiast is en de meetings altijd gezellig zijn ! Bij de verzamelplaats bleek al dat er een fantastische opkomst was !! (2 leden hadden zich, door omstandi...
door cees26
za aug 02, 2014 7:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Veluwe-rit

Vandaag hebben we de Veluwe rit gereden, waarvan een verslag(je); Iedere deelnemer was tijdig aanwezig bij ons beginpunt te Garderen. In een mooie omgeving, onder genot van koffie en/of cola werden de route-mapjes uitgedeeld ! Er zijn 4 stops ingebouwd, en een ieder werd in de gelegenheid gesteld, d...
door cees26
zo aug 10, 2014 10:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2014] Eindejaarsmeeting 2014

Signori/a Ook dit jaar willen wij het uiterst succesvol verlopen jaar van FSC, afsluiten met een gezellig samen zijn/etentje ! Wij willen deze eindejaarsmeeting houden op zaterdag 8 november a.s. bij van der Valk de Biltsche Hoek (de Holle Bilt 1, 3732 HM de Bilt). Aanvang 18.00 uur. Voor ieder aanw...
door cees26
zo aug 10, 2014 10:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eindejaarsmeeting 2014

Lijstje deelnemers : - Cees & Ilse - Anand & Lalita - Arthur & Ingrid - Entonox & Chiela - Mike & Stephanie - Dennis + 2p - Rein & Willy - Tim & Laura - Basie - Mikester & vriendin - Amanda & Martin - Rene en Jenny - Stilo058 - Luigi en Tamara - Jan Koster - Renal...