Er zijn 64 resultaten gevonden

Terug

door mark-abarth24
zo mei 11, 2014 10:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Velgen/Banden

Ik heb ook 4x100 er onder gehad met schuif bouten gaat prima.

Grt
door mark-abarth24
ma aug 17, 2015 7:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting + wokrestaurant, 16-8-'15

Hallo allemaal,

Het was een leuke en geslaagde meeting. Hij zeker voor herhaling vatbaar heb vanmiddag voor het eerst weer gegeten :)

Groeten mark en simone
door mark-abarth24
ma sep 07, 2015 3:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten

Mooie foto's.

Ik hoop dat ik volgend jaar ook mee kan en met een stilo weer. 8-)
door mark-abarth24
di nov 03, 2015 3:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hallo

Welkom Angelina,

Veel plezier op forum.

Mvg Mark
door mark-abarth24
vr nov 06, 2015 3:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mark-abarth24

Hallo allemaal, Vanmorgen om 11 hadden we afgesproken met Arthur en Arno en zijn vader bij het bedrijf van Arno en zijn vader. Die hebben hem helemaal na gekeken en alles getest. Die heeft een paar dingen gevonden deze hebben we met de eigenaar besproken en overgegaan tot koop. Ps foto's volgen Bij ...
door mark-abarth24
vr nov 06, 2015 8:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mark-abarth24

Hierbij een foto van onze nieuwe auto.

Afbeelding
door mark-abarth24
za nov 14, 2015 7:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo 5m Mark-Abarth24

Hallo allemaal, Afgelopen donderdag hebben wij (Arthur, Arno en ik) groot onderhoud gepleegd, samen met de vader van Arno. De auto heeft ongeveer 100.000 km geleden voor het laatste een grote beurt gehad, waardoor veel dingen aan de auto vervangen moesten worden. Bij aankoop hebben we niet gezien da...
door mark-abarth24
vr dec 11, 2015 12:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Hallo allemaal, Zo als sommige wisten was recent Anand zijn druk lager gesprongen door een productie fout. Het lager heeft er nog geen jaar in gezeten maar was gaan lekken. Na paar dagen achter de schermen discuseren opperde we het idee zullen we ook je Blok gaan vervangen. Gezien deze al 350.000 ki...
door mark-abarth24
za dec 12, 2015 10:41 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Hallo Allemaal , Donderdag 10 December zijn we weer verder gegaan. Deze dag hebben we alle onderdelen van de motor Grondig schoon gemaakt. Daarna zijn we begonnen met het opbouwen van de nieuwe motor. Hierbij hebben we gelijk gedacht aan alle crusialen delen van de motor en de bak gelijk,deze zijn g...