Er zijn 4 resultaten gevonden

Terug

door JPdeC
za jul 08, 2017 8:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 1.6 valt spontaan uit zonder foutcodes

Veel storingen worden veroorzaakt door de 30 amp relais. Ik heb zelf diverse keren een storing in het electrisch systeem gehad. Neem even rustig te tijd om de volledige zekeringen kast uit te bouwen. Maak voorzichtig alle stekers los en controleer of de pennen in de stekker heel zijn. Blaas maar een...
door JPdeC
wo jul 12, 2017 7:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vistion radio code calculator

Allen, Ik heb het tooltje gedownload en op stick gezet. Ook op mijn Windows 10 wil het niet werken maar: Ik had in de mottenballen nog een oude XP pc staan en via de stick werkt het tooltje daar perfect op. Dus als jullie een code nodig hebben en niet zelf kunnen opvragen kan dit via een PB . Met vr...
door JPdeC
wo jul 12, 2017 7:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] De Stilo MW van JPdeC

De Stilo MW van JPdeC.
In bezit sinds 2013 toen op de teller 66000. nu 137000 km
Na de nodige aanpassingen en vervangingen een heerlijke MW welke voorlopig nog wel even blijft.
Gr,
JP
door JPdeC
ma okt 02, 2017 9:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Koplamp aangelegenheden

Allen, Misschien wel mosterd na de maaltijd , maar de snelste en meest makkelijke methode om je linker dimlicht te vervangen is de volgende . Ten minste bij mijn MW met de 1600 motor. Pak je garage krik . Zet die er links voor onder , wiel net vrij van de grond, demonteer je linker linker wielkuip. ...