Er zijn 81 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
ma feb 08, 2016 11:05 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Met spoed specifiek model motorsteun gezocht

De motor steun part nr. FIAT 46781894 liggen op korte termijn in het FSC magazijn :thumbup:
door Drunzy
wo mar 23, 2016 3:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: intresse in een stilo

"Loopt als een zonnetje"

En klinkt als een onweersbui :lol:

Greetz Marten
door Drunzy
za mar 26, 2016 6:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn 2de Stilo

Vandaag naar Amersfoort geweest bij het fsc quickpoint van Mike (kaasjager) Doel van het bezoek het toplager van de linkerveerpoot vervangen En zoals al verwacht weer super gedaan door Mike Ook gelijk de club kenteken plaat houders mee genomen Was reuze gezellig weer :p Wederom bedankt Mike http://i...
door EntonoX
do mar 31, 2016 8:08 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Uitdeuken van mijn wielkap links.

Abarth007 schreef:Die bal kun je bij elke sexshop wel halen denk ik. Die zijn van betere kwaliteit dan de standaard uitdeukballen. Maar wel enorm balen man van die deuken..
Hahaha, FSC repareert overal mee :lol:
door Schumi
vr apr 15, 2016 9:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

er een koeriers dienst van de FSC is tussen de FSC "Kwik-Point's" Hazerswoude-dorp-Amersfoort-Bleiswijk...gegarandeerd de zelfde dag bezorgd ;)
door Schumi
za apr 23, 2016 10:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

een Stilo Abarth met een Madeno uitlaat toch nog net even wat brutter klink dan een Fiat 500 Abarth... :o ;) of ben ik partijdig
https://www.youtube.com/watch?v=CCGfqx8T1PU
door Ecniv
ma apr 25, 2016 9:37 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Remmen

Zo alles doet weer wat het moet doen! Beide Remcilinders achter zaten dus vast achteraf (Ga dus ook maar snel naar voor kijken) maar na een revisie van Kaasjager was inbouwen daarna weer een kaasie :angel: :lol: Ga m`n klauwen nog wel spuiten maar het voorlopige resultaat mag er zijn als ik het zelf...
door stilogarage
vr apr 29, 2016 1:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed from Turkey

Thank you all the lovely Abarth riders from Holland.I am happy to tone in this social club.hope to learn good solutions and lots of things from eachother. ..I live in Turkey/Istanbul. ..if anyone wants to come here I have home and abarth for you...
door Drunzy
zo mei 08, 2016 10:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: preventief onderhoud selespeed

Regen of Zonneschijn voor al uw onderhoud moet je bij KAASJAGER (Mike) zijn :P :P
ook ver beneden de 0 graden celsius doet ie ook niet moeilijk over ;) ;) ;)
greetz Marten